Serial mom Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Aldri skal man få fred,asså! He-he ;-D Hei søta! Går det bra på jobb? Ser dere skal få ny hundebaby! Så kos!!!!!!! :-) Det hjelper nok Doffen masser! Vi hadde jo to,men gamla døde i vår. Synes det var mye enklere å ha to enn bare èn,jeg,da hadde de alltid hverandre som selskap når de skulle være alene hjemme eller på kontoret!
doffine Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Går kjempebra på jobb:-) VI skal kjøpe en liten tispe som skal hete bambi:-)) Blir knall for doffen også... og vi får en liten til i familien:-)))) Er ikke noe problem å ha to stykker. Det er ikke noe forskjell å ha to enn å ha en. Nå blir det jo to små hunder også, så det blir jo mye moro:-) Doffen har kjæresten sin på besøk nå, og hu hjelper han massevis med å klare å være alene:-)) snille vakre lille cleo. Og jeg har nå begge to liggende bak meg her i stolen:-) glis...
Serial mom Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 supert:-) Har ikke sett deg her på dagtid,har du ikke bim på jobb-maskinen? Går alldeles flott med 2 stk,der den ene går,følger den andre etter:-) Her dilter Oscar i ræva på meg hele tida,og siden elli-karamelli-mannen er på jakt for tida,så må jeg leke og underholde han hele tida! Er helt utslitt,jeg! Sku hatt en vofse til her akkurat nå! Søte Cleo,lærer guttin din å være alene hjemme,hi-hi:-) Ikke slipp en fis nå da,frøken,blir så traumatisk for de to små turtleduene bak der;-p
doffine Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 Jeg har ikke tid til internett på jobben. Har så mye å gjøre... tihi... Her sover de sammen, enten oppå hverandre eller ved siden av hverandre:-)) og leker som knoll og tott.. tihi... Oscar skulle ha vært her å lekt med oss andre:-)) hahahaha... han hadde blitt sliten. For disse to er høyt og lavt så og si hele tidne.-) Cleo hu er god som gull og snill som dagen er lang:-)) Også er de såååå nusselige sammen:) TIHI... jai fise????????ALDRI:-))))))))))))))))))))))))))))))))) hahahahaha
Serial mom Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 *Tsk tsk* Hør på frøken bizznizz da:-) *gliiiz* Så herlig,håper det går like fint med den nye valpen da! Blir nok et radarpar,det der:-) Ha-ha,gamle sviskertryne hadde fått hjertestopp om han sku holdt følge med de små sjarmørene,han er jo 11 år!(ikke at det merkes,så mye som han vil leke,men er jo begrensa hvor kenge jeg holder koken da!) Nei,glemte at du ikke driver med sånn,er jo fiiiin dame,du!;-)
doffine Skrevet 3. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2007 Tihiii:-))) jeg prøvde å få tid i lunchen i dag, men den gang ei:-))tihii Blir nok bra med valp... doffen skal alltid passe på de som er små.-) Også når jeg snakka til ahn i stad, at han skal få en lillesøster, så satt han å skakka på hodet og følgte nøye med når jeg snakka:-)) hahahaha.... Oscar hadde nok sagt i fra etter ti min på at nok er nok:-) disse to her holder koken i en evighet... merkelig nok så sover de nå, enda de har vært i bur i hele dag.-) Kansje jeg skal sleppe en liten fjert for å se om de er i live:-))
Serial mom Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Sånn er det på office,altså! .-))) Hahaha,lykkelig uviten gutt,altså. aner ikke at hele verden han skal snues på hodet med en liten dært som skal rive han i ørene,bajse på teppet hans og sånn som valper syssler med! Blir nok et utmerket storebror det der! Ja,du får sjekke at dem ikke har gått helt i dvale!;-P Min går rundt å sipper,trur han kjeder seg når jeg sitter ved dataen,så må spenne på meg joggebukse og sko å gå på kveldstur nå,tror jeg,ellers blir jeg vel aldri tilgitt! Skulle jo se top model nå halv ni,men får sette på opptak istedet. Barna først! Kos deg med småtrollene,vennen! *smask*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå