Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hei hei - Du har fått deg en hemmelig venn, og håper jeg kan klare å finne noe spennende til deg
RajaPia Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hei sann . ) Gleder meg jeg. Alltid spennende med pakke i postkassa. )
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Lurer ellers på om det er noe spesiell garn du ønsker deg?
RajaPia Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Jeg har endel ull/babyull nå som venter på å bli brukt , men bomull eller helårsgarn kan jeg trenge. Uansett hva blir jeg glad for hobbypakke. Skal strikke litt dukketøy i vinter. Er glad i de fleste farger , og selv om jeg har jente må det ikke være pastell. Kan ikke strikke sokker , så sokkegarn trenger jeg ikke. Håper du ble litt klokere på meg... )
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jada, nå gleder jeg meg til å ordne pakke til deg
RajaPia Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Gleder meg! Alltid spennende med pakke i posten ! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå