prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Noen som har kjøpt videokamera siste tiden?? Noen å anbefale?? Ikke så sinnsykt dyrt da :-/ Må jo ha for å filme lillenurket :-) Ser på elkjop.no men er jo såååå mange....
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Vi kjøpte et med harddisk (30 gb) til 5000 kr. Er jo ganske dyrt det, men det var veldig lett å betjene og utrolig lett å få over på dvd. Snakket med mannen i butikken og han anbefalte et med harddisk, noe jeg etter å ha snakket med venner som ikke har med harddisk er helt enig i! Kjøpte også på elkjøp og det er et JVC kamera. =) Lykke til! Det er MYE å velge i!
betty74 Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Her har jeg pleid å finne en del tips når jeg skal ha kamera o.l. http://produkt.akam.no/cat.php?cat_id=34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå