¤3M¤ Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Til dere som var forlovet en stund før dere ble gift, kjøpte dere nye ringer når dere giftet dere? Feirer dere fortsatt forlovelses dagen i tillegg til bryllups dagen? Lurer litt på hvordan vi skal gjøre dette, så fint med noen erfaringer:)
It's all about me Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Kun jeg har forlovelsesring. Og så har vi like gifteringer.....men jeg har en liten diamant i da. Feirer på en måte forlovelsesdagen siden det skjedd på bursdagen min )
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Vi bruker forlovelsesringene som gifteringer vi;) Vil ikke ta den av meg Nå giftet vi oss 070707, så vi har ikke hatt bryllupsdag ennå. Feirer ikke forlovelsesdatoen...=)
tvkrus Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 vi kjøpte velddig bilige sølvringer helt glatte da vi forlovet oss og kjøpte like ,men i guld da vi gifta oss . nei vi feirer ikke forlovets dagen
4-søte-små Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Mannen min hadde ordnet et fantastisk frieri, men vi hadde ikke ringer. Det kjøpte vi når vi giftet oss. Forlovelsesdagen går oss litt "hus forbi" egentlig... feirer 2års bryllupsdag denne mnd!
Kari Trestakk Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Er gift, men var aldri forlova! Vi bare bestemte oss liksom for å gifte oss, og et drøyt havår senere var det gjort. Ikke noe frieri, og ingen ring, og naturlig nok ingen forlovelsesdag å feire!
NoDoubt Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Vi hadde vært forlovet i mange år før vi giftet oss. Ingen var/er flinke til å bruke ringene da de ikke egner seg på jobb for oss. Derfor valgte vi å føre på bryllupsdatoen i forlovelsesringene.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 vi har de samme ringene.. liker dem så godt:o) vi leverte inn ringene til gullsmeden et par uker før vi gifta oss (RART å gå uten ringer så lenge:o)) så han pussa de, og satt inn bryllupsdatoen også! ringen så helt ny ut etter at han hadde fiksa på den..selv om den var temmelig oppripa når vi leverte dem inn (mannen min er mekaniker)!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 og forlovelsesdagen feirer vi ikke.. vi forlova oss akkurat 3år etter vi ble sammen(på nyttårsafta) så vi tenker jo selfølgelig på det! er bryllupsdagen som er viktig nå)
olla Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Vi har de samme som vi brukte som forlovelsesringer. Nei, vi feirer bryllupsdag, men ikke forlovelsesdag. Der sa du noe, det var faktisk for 1 uke siden.....glemte det, ja!!
Nit@™ Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Jeg ville ha nye ringer, ikke han. Han "vant", jeg angrer ( Ville så gjerne hatt nye. Har litt med at det starter en ny "epoke" i livet synes jeg. Feirer ikke forlovelsesdagen egentlig. Forlovet oss 1. januar. Oi... vi har jo snart bryllupsdag jo, hadde glemt det jeg nå ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå