Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hvordan er reglene for egenmelding når man har sykt barn? Hvor mange dager har man krav på?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 10 dager i løpet av et kalenderår? Fra 1.1. til 31.12?
tixa*fødeklar* Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Du har krav på 10 dager og far har krav på 10 dager. Regner med det er i løpet av et kalenderår ja.. Fint navn du har valgt på dattera di =) Min Aurora er 13 mnd..din da? Vet du hva du venter denne gangen? Langt på vei er du?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 Tusen takk for svar!! :-) Ja, er kjempefornøyd med navnet!! :-) Min Aurora er også 13 mnd, bursdag 30.07.06! Den ordinære ul viste en gutt, skal tilbake onsdag denne uka, så det blir moro å se om det forsatt stemmer!! :-) Er 21 uker i morgen! Du da?
tixa*fødeklar* Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Min Aurora er født 28.07.06 =) Morsomt Jeg er nok ikke kommet langt overhodet...er 4+3, så har enda leeeenge igjen..hvis det går bra da =)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2007 Hehe, jøss det var tett! :-) Moro med to Aurora'er med nesten samme bursdag! Skal krysse fingrene for at alt går bra!! :-) Moro med to tette da!!:-)
tixa*fødeklar* Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Ja, vi vil gjerne få to tette..de får så mye glede av hverandre. Så krysser fingrene for at det går bra. Har dere tenkt på navn til guttebassen da?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. september 2007 Ja, det er kjempe topp med to tette, vi ser stort sett bare gleder med det (mye arbeid i et par år er vel bare ulempen vi kan se)!! :-) Har tenkt på endel navn, men har ikke klart å bestemme oss enda... Men vi må absolutt ha noe som passer med storesøsters navn!! :-) Ikke noe Nils, Per, Ronny eller sånn.. Må være litt spesielt, men vil ha et som ikke er for jålete!! :-) Har dere tenkt på navn da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå