¤3M¤ Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Til dere som var forlovet en stund før dere ble gift, kjøpte dere nye ringer når dere giftet dere? Feirer dere fortsatt forlovelses dagen i tillegg til bryllups dagen? Lurer litt på hvordan vi skal gjøre dette, så fint med noen erfaringer:)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Vi beholdt forlovelsesringene våre som gifteringer, fordi ingen av oss er glad i å gå med så mye bling på oss. Og siden vi begge er dårlige til å holde rede på datoer, feirer vi kun bryllupsdagen. Men jeg skjønner godt om dere vil holde på feiring av begge dager, er jo hyggelig med feiring!
temi & keli Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Vi beholdt ringene og feirer bryllupsdag.. Sier "hæppi vår dag" eller.noe på forlovelsesdagen, men ikke mer enn det )
nr2-imagen:) Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Vi beholdt de samme ringene.. men angrer litt på det. Kunna godt tenkt meg å hatt 2 ringer!! Vi feirer kun bryllupsdagen, men vi gratulerer jo hverandre på forlovelses dagen vår da.. hehe
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Vi beholdt forlovelses ringene, men satt i begge datoene inni ringen. Vi feirer kun bryluppsdagen, hehe, når vi ikke glemmer det.. ( Glemte det i år da min mann var på jobb i utlandet og jeg satt igjen hjemme med full jobb, en 1 åring, svær hund og gravid...så jeg hadde det så travelt at jeg kom på det før 3 dager etterpå.Ringte da min mann spurte om vi hadde glemt noe.hehe.)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Vi kjøpte ikke nye ringer når vi giftet oss. Vi markerer forlovelsesdagen også, men det er nok kun fordi den er på valentinsdagen. Ellers hadde vi nok glemt den nå tror jeg....Litt mer stas med bryllupsdag!
Flippa m Frida Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Vi hadde ganske kort forlovelsestid da, det må sies, så vi har bare ett sett ringer. Eller bare og bare, det syns jeg holder. Aner ikke datoen for når vi forlovet oss, han spurte om vi ikke bare skulle gifte oss i forbindelse med feiringen av 30-årsdagen hans. Og det gjorde vi. Så først har JEG bursdag, så har HAN bursdag dagen etter meg og dagen etter der igjen har vi bryllupsdag! Lett å huske - og fest 3 dager til ende resten av vårt liv. Denne måneden satser vi på termin dagen etter bryllupsdagen vår - eller så ødelegger vi jo hele gullrekka...
Little P & D Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Vi brukte de samme ringene og feirer ikke forlovelsesdagen. For jeg husker faktisk ikke når den var:( Selv om det var jeg som fridde:) Men mannen min husker det da:) Søt han.. Vi feirer bryllupsdag da:)
Erisa* Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Vi forlovet oss 4.juli og giftet oss 5.juli året etterpå. Feirer bare bryllupsdagen, og vi brukte forlovelsesringene som gifteringer. Har begge datoene inni.
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Vi var forlova i 4 år før vi giftet oss, og hadde forlovelsesringer som var ganske tynne (tykkelsen på dem, ikke bredden) og som hadde noe mønster på seg.. Vi byttet til egne gifteringer fordi forlovelsesringene var blitt slitt, spesielt mannen min sin, ser var alt mønsteret slitt av.. Vurderer nå å smelte om forlovelsesringene våre til et smykke til barnet hvis det blir ei jente (har ingen innskripsjon i ringene).. Feirer ikke forlovelsesdagen lenger, men begge husker når det er..
Mrs. icsi og småen Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 Hm, hørtes litt ut som oss. Vi var også forlovet i flere år før vi giftet oss. Men vi beholdt forlovelsesringene som gifteringer. Skulle liksom gravere inn bryllupsdagen også, men har enda ikke kommet så langt. Har vært gift syv år nå. hehehe Vi feirer bryllupsdagen, men er også oppmerksom på forlovelsesdagen enda. Mimrer litt sammen, da..
*Smiley* Skrevet 3. september 2007 #13 Skrevet 3. september 2007 Vi har beholdt forlovelse ringene som gifteringer.Vi gjorde sånn at vi ikke inngraverte ringene før vi giftet oss.Så vi har bare bryllupsdatoen der.Men husker forlovelsedatoen da:)
Lady78-prøver Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 vi giftet oss nå i sommer, og har forlovelses ringene som gifteringer, for vi begge var enige om at de var spesielle for oss, men vi har gravert inn både forlovelses dato og datoen vi giftet oss i dem da. vi feirer dagen vi forlovet oss, og tror vi kommer til og fortsette med det nå som vi er gift også. Dagen vi forlovet oss var super spesiell og en dato som vi kommer til og huske. tror det varierer litt fra par til par med hva de velger og feire!
Veslesnuppa Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 Hei:) Vi forlovet oss i 1993,så når vi giftet oss i 2003,(ja 10 år etter!!!)da kjøpte mannen min min en nydelig diamantring til meg;)
Gjest mor75 Skrevet 4. september 2007 #16 Skrevet 4. september 2007 Vi brukte forlovelsesringene som gifteringer. Hadde tenkt å gravere inn begge datoer. Bad derfor om å få liten skrift da forlovelsesdatoene skulle graveres. Det var visst ikke tydelig nok, for det var ikke plass til mer skrift inni da ringene kom tilbake. Vi feirer bare bryllupsdagen, men jeg pleier å minne om at i dag er det vår forlovelsesdag. Ellers så fikk jeg senere en alliansering. Og der har jeg fått en ny diamant for hver gang jeg har født ett barn. Det er litt stas!!
Helga-Marie Skrevet 4. september 2007 #17 Skrevet 4. september 2007 Vi giftet oss 17 juni i fjor,da hadde vi vært forlovet i 2 år.Vi har de samme ringene,men min har jeg satt på en diamant for å markere bryllupsdagen også.Vi har da satt inn bryllupsdatoen også i ringene:)
Gjest Skrevet 4. september 2007 #18 Skrevet 4. september 2007 Vi beholdt forlovelsesringene da vi gjiftet oss, vi synes det var unødvendig å kjøpe en ny ring. Vi har begge datoene inne i ringen. Hele nasjonen feirer vår forlovelsesdag. ..... Vi forlovet oss 17. mai for noen år siden, på Kreta:-) Ellers blir det vel mest bryllupsdagen som vil stå som den viktigste dagen, feirer bare den.
Filippa K Skrevet 4. september 2007 #19 Skrevet 4. september 2007 Vi var forlovet 1,5 år før vi giftet oss. Hadde egentlig lyst til å kjøpe nye ringen, men så har vi blitt så glade i forlovelsesringene. De hadde så mye kjærlighet i seg! Så de ble pusset og rhodert (hvitt gull) før bryllupet, så de så nye ut. Gjør ikke så mye ut av forlovelsesdagen. Det har bare ikke blitt sånn, når det er så mange kjærlighetsdager å feire. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå