lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 gutten min på 6 uker ligger i vogna, han er trøtt, sovner, sover 5 min, våkner og gråter, jeg gir han smokken, vuger litt og han sovner igjen, sover 5 min osv... skal jeg holde på sånn? de på helsestasjonen mener at jeg skal lære han å sovne når vogna står i ro, uten å gå eller vugge for mye. de sier at jeg skal la han skrike i 5-10 min, ta han opp, roe han og legge han igjen. og holde på sånn til han har skjønt det. Han er veldig mye lei seg når han er våken, vet ikke om det er sult, trøtt eller magevondt. Men det kan jo hende at han er veldig trøtt da, og derfor aldri opplagt. Jeg trenger virkelig all hjelp jeg kan få. så har dere men inger eller gode tips så blir jg glad! jeg er såå sliten, er jo sånn om natta og ofte. han er så urolig og kaver hele tiden. Jeg merker at tårene kommer når jeg skriver dette. r nok mere sliten enn jeg innrømmer.
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Off stakkar deg, det høres ganske vanskelig ut ja ! Syns det hørtes ALTFOR tidlig ut med en skrikekur iallefall, en på uker trenger den nærheten, å ikke å "læres" opp til at sånn gjør man ikke... Håper du finner ut av det å at han vile roe seg litt snart.... Har dere prpvd bæresele? det funka veldig godt her !
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 men skal han sove i bæreselen da? han sovner jo i den, men når jeg legger han ned våkner han igjen.
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Jenta vår sov faktisk endel i den, da la vi oss ned sånn at hun ikke fikk så mye belastning så hun sov oppå oss.... (alt for søvnen;) Håper virkelig dere finner en løsning som funker for dere !
Lolisen Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Jeg brukte et sjal til jenta mi, der kan de sitte lenge å sove. Syntes det hørtes rart ut å la en 6 uker gammel baby skrike fem til ti min. Det må jo være fryktelig å høre på! Jeg ville tatt han opp å trøstet med en gang.. På Bam.no kan du spørre helsesøster gratis. Du kan jo forklare situasjonen der og se hva hun sier. Lykke til! Håper dere finner ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå