Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hei! Er det noe spesielt du ønsker deg i pakken din? Ser du strikker og perler og forskjellig, tenkte jeg ville ha litt mer informasjon Hvilke farger liker du, er det noe du kan tenke deg å lage osv osv. Klem fra din hemmelige venn
Sara Rompompei Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hihi Dette er spennende! Jeg er glad i blått i de fleste nyanser egentlig. Ellers bruker jeg mye svart og brunt i klesveien...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Da er gaven kjøpt inn, skal sende den i morgen!
Sara Rompompei Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Åååååå så spennende Nå gleder jeg meg assa....
Sara Rompompei Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Åååååhhh Fy søren sååå lekkert! Nå har jeg sittet og bladd og bladd. Det var jo så mye fint! Der traff du virkelig blink gitt Og så den lekre fargen da! Men søren og! Nå har jeg sendt vekk gubbe og unger for å fixe hus, men jeg kan jo ikke det nå! hihihi Har allerede begynt på et KJEMPELEKKERT skjerf. Åh som jeg gleder meg til å få det ferdig ) Dette var skikkelig moro. Og jeg tror jeg vet hvem du er også. Tihi Tusen takk for flott gave Klem fra
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Så gøy at du likte den!! Måtte faktisk kjøpe meg det mønsterheftet selv også, var utrolig mye flott der!! Artig å høre at du allerede er i gang med strikkingen også Veldig gøy å sende gave når mottaker blir så glad, ble litt glad selv også Men hvem tror du jeg er da?
Sara Rompompei Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Mon tro om du ikke er RajaPia.... Tihi Det var detta med strikkingen og jenta di på 2 år ... Nå er jeg godt i gang med å strikke 18-98. Den skal bli god å ha over skulderen i vinter den! Tror nok det blir ørevarmere til etterhvert også... Det er såå lenge siden jeg strikka noe til meg selv. så dette var skikkelig koselig altså... Så nå får bare hus være hus! Jeg har viktigere ting å foreta meg! Hihihi Ååhh. Det er såå mye jeg har lyst til å strikke der
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Neeeeeei, er nok ikke RajaPia nei... Nr 18 ser kjempeflott ut!! Blir sikkert veldig fint i den blåfargen. Min mamma kastet et blikk på heftet mitt og sa: Jeg låner dette, du har så mange prosjekt på gang likevel... Så hun har mitt så jeg må vente litt med å sette i gang med sokker som jeg har sett meg ut. Hehe, godt å høre at andre prioriterer strikking foran kjedelig husarbeid
Sara Rompompei Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Ha ha ha Nå trodde jeg virkelig jeg hadde deg Men ..... kan du være tasah tro? Det passer jo enda bedre med kortet du sendte med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå