Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Neeemi endelig er du her hehe.. Alt er supert,, tuppa har hatt sin første dag i barnehagen i dag og det gikk strålende.. Jeg går litt å tripper nå fordi jeg får høre om jeg får en jobb jeg har skikkelig lyst på i morgen (iiik) Enn med dere da? alt fint med jentene ?
små Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 så flott da:) så spennende..hvordan jobb da? Når i morra? *blir gira her* hehe Her er alt bare supert=) Koser oss veldig om dagen. Min kjære er veldig glad i jentene mine, og koser seg sammen med oss..deilig=) Jentene koser seg i bhg, og jeh har begynt på skole:P
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 assisterende butikksjef i en klesbutikk,, men ettersom jeg forsto så stod det mellom meg og en som allerede har en fot inn døren i kjeden der, så jeg vet ikke hvor lovende det ser ut lenger gitt.. Men men, kan jo håpe hun skulle ringe meg iløpet av morgendagen en gang.. Å så flott at du har funnet deg en så fin fyr da! Hva slags skole går du?
små Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 Skal krysse alt jeg har:D Siste året på vgs..hehe..ENDELIG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå