♥ McQueen♥ Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Han har fått 3 mnd vaksinene i dag og vi ble fortalt at han kunne få feber. Nå har han 38,1. Kommer det til å stige utover kvelden? Noen som vet?
J`s mamma Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Feberen har en tendens til å stige om kvelden. Min fikk også feber etter 3mnd vaksinen, men gav han ikke stikkpille. Jeg avventet og såg utover natten. Han hadde 38,5 da han la seg. Han sov hele natten og bar ikke preg av feberen, Så om han ikke er sutrete og feberen stiger,så ville jeg ikke ha gitt han noe.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 38,1 er jo ikke så veldig høyt da.... Vi var også og tok 3 mnd vaksine i dag og HS sa at dersom han får feber og den stiger til over 39 så kunne vi gi litt paracet. Vanskelig å si om den kommer til å stige på gutten din eller ikke. Ifølge vår HS så var det ikke så mange som får feber, men at barna ofte blir litt sutrete og sover mye utover kvelden. Tror nesten du bare får følge litt med utover kvelden jeg. Her i huset virker det som gutten vår foreløpig er feberfri, men han er tydelig mye trøttere enn normalt og litt sutrete av og til....
Lykkekløver Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Den kan stige utover kvelden ja. Sjekk tempen jevnlig, blir den over 39 bør du vurdere sterkt å gi en paracet stikkpille, siden du ikke får sjekket han så nøye om natten som om dagen. Har han det vondt og gråter mye, så gi han uansett så han får slappet av og sovet det av seg. Lykke til i natt:)
♥ McQueen♥ Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 Glemte selvsagt å kjøpe Paracet stikkpille på apoteket i dag. Tror dere de har det på apotekutsalget på butikken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå