Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Synes alltid jeg blir så fort sulten etter at vi har hatt fiskemiddag......to timer siden vi spiste hjemmelaget fiskegrateng og nå er jeg kjempesulten allerede!
♥Prinzessin♥ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 "Nettopp" spist fiskegrateng her også, og er kjempesulten. :-) Eller skal vi si: :-(
*Molly mus* Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Ja sånn blir det når jeg også har spist fiskemiddag, er jo så glad i fisk men merker at etter en par timer er jeg sulten igjen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 Godt å høre det er flere:-) Da lager jeg meg litt mat jeg;-)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 nei men jeg er så glad i fisk at jeg spiser som en hest når vi har det hehe,, trykker det i meg til det absolutt ikke er mer plass..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2007 Det gjør faktisk jeg også, men det er akkurat som om den metthetsfølelsen varer særlig lenge med fiskemat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå