Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg har kjøpt ny parkdress til jenta vår i dag. Jeg kjøpte Reima Tec uten fòr. Damen i butikken sa at denne kunne hun bruke hele vinteren(!!) Bare å regulere med mer/mindre klær under.... Hmmm.... jeg er skeptisk... synes den virker tynn jeg... Noen som har brukt en slik dress hele vinteren? Er den så bra som de skryter av i butikken eller?? Bør jeg kanskje kjøpe en dress til med tykkere fòr eller?? Takknemlig om noen har erfaringer... )
~sjiraff~ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Kommer litt ann på hvor du bor og hvor kaldt det bruker å bli på vinteren. Vi brukte sjelden mer enn 2 lag ull under vinterdressen til Reima, så hvis du klarer tre lag med ull uten å hindre bevegeligheten noe særlig så går det sikkert bra. Men husk at det bør være litt luft mellom lagene også.
Mom2Two Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Den holder ikke som vinterdress.Har den samme dressen selv. Ei venninne av meg kontaktet reima med dette spørsmålet, svaret var at denne dressen kun holder ned til til minus fem grader. Så den holder i hvert fall ikke her på østlandet. Jeg kjøper reimatec vinterdress i tillegg.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Vi har reima dress, og det er ikke noe tykt for inne i den, heller noe tynt - men kan hende det er vinterdressen.. Men den dressen er mye tynnere enn Troll sin med avtagbart for. Vi bor i trøndelag og brukte den i hele fjor høst og vinter - regulerte bare det vi hadde under, og junior var aldri kald...
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 hehehe.....ok...Det var nesten det jeg tenkte... Damen i butikken burde da egentlig vite bedre hva hun selger da.... Jaja, jeg får kjøpe en dress til utpå høsten litt da... Hun har i alle fall fått seg en flott høst/vår dress ) Forresten hadde jeg egentlig tenkt å kjøpe en Reflexdress men det var visst vårdress og kunne da selvfølgelig ikke være i butikkene på høsten.... hvor dumt er ikke det da..?.. ;o)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Ja... det er jo en liten jungel av Reima dresser synes jeg.... Den vi kjøpte er det et litt tynt fòr i, ikke sånn helt tynn dress som den som kom i såkalt A-fasong.....La meg se, kanskje jeg kan finne den på nettet... jeg er jammen ikke sikker om det er høst eller vinter eller noe midt i mellom...hehehe... ;o) Skal kikke om jeg finner maken, så kommer jeg tilbake....
Gjest Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Denne var det vi kjøpte... noen som vet... er det høst, vinter, høst/vinter eller hva er det... ;o) http://www.reima.com/nb/products/product336.aspx#
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 DEn vi har er den uten strikk i livet, med glidelås hele veien ned på beinet.. Hvis du skjønner... Hmm ja det er en jungel av reima dresser.. Men den vi hadde hold til mange kuldegrader, regulerte bare det vi hadde under..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå