~sjiraff~ Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Snuppa blir tre om noen uker. I natt kom hun inn til oss ved ett tiden og klaget over vondt i beina. Hun la seg mellom oss og med jevne mellomrom skrek hun til og gråt og klagde over vondt i beina, pekte på leggene da jeg spurte. Leste litt på barnelegene.no og kjenner igjen alt som beskriver voksesmerter der med nattens hendelse, eneste er at snuppa egentlig er for ung til å ha voksesmerter. Noen som har opplevd voksesmerter hos så små barn?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg tror jaggu at di kan ha voksesmerter i den alderen-har opplevd det samme med gutten min...
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 For ung? Gutten vår plages veldig av det. Det begynte for etår siden ca, og han er nå 3år og 8 måneder. Delisal (eller var det nå Delisan tro?) muskelkrem anbefales - fåes kjøpt på apoteket. Man blir sånn god og varm der den smøres og den lindrer godt. På det værste må vi bruke paracet.
mamma til tre søte små:o) Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Gutten min hadde voksesmerter da han var tre iallefall, men husker ikke helt når han begynte å få det.
d",)~^~^~ Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Gutten vår har ahtt det siden han var rundt 3 år. Er mye plaget til tider. Nå sier han fra før han legger seg at han har vondt og da får han varmeflaske i senga. Ofte våkner han på natta av voldsomme smerter og da gir vi smertestillende.
~sjiraff~ Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 Leste litt for lite før jeg skrev innlegget. På barnelegene stod det at det begynte ved 4 års alder, men på de fleste andre sider står det fra 3 års alder... så da er det nok voksesmerter. Takk for tips til krem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå