Gå til innhold

Voksesmerter på en treåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa blir tre om noen uker. I natt kom hun inn til oss ved ett tiden og klaget over vondt i beina. Hun la seg mellom oss og med jevne mellomrom skrek hun til og gråt og klagde over vondt i beina, pekte på leggene da jeg spurte.

Leste litt på barnelegene.no og kjenner igjen alt som beskriver voksesmerter der med nattens hendelse, eneste er at snuppa egentlig er for ung til å ha voksesmerter.

Noen som har opplevd voksesmerter hos så små barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jaggu at di kan ha voksesmerter i den alderen-har opplevd det samme med gutten min...

Skrevet

For ung? Gutten vår plages veldig av det. Det begynte for etår siden ca, og han er nå 3år og 8 måneder.

Delisal (eller var det nå Delisan tro?) muskelkrem anbefales - fåes kjøpt på apoteket. Man blir sånn god og varm der den smøres og den lindrer godt. På det værste må vi bruke paracet.

Skrevet

Gutten min hadde voksesmerter da han var tre iallefall, men husker ikke helt når han begynte å få det.

Skrevet

Gutten vår har ahtt det siden han var rundt 3 år.

Er mye plaget til tider. Nå sier han fra før han legger seg at han har vondt og da får han varmeflaske i senga. Ofte våkner han på natta av voldsomme smerter og da gir vi smertestillende.

Skrevet

Leste litt for lite før jeg skrev innlegget. På barnelegene stod det at det begynte ved 4 års alder, men på de fleste andre sider står det fra 3 års alder... så da er det nok voksesmerter.

Takk for tips til krem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...