Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Når dere henter unga i bhg.og de er ute(altså har på uteklær ala vinterklær,og regnklær)skifter dere på dem føre dere drar da.(tar av uteklærne)eller drar dere hjem med de klærne??
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Skifter på henne, som regel tar vi ikke med dress/regntøy hjem.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Vi bor i gå avstand fra barnehagen så om de er ute når vi henter er vi bare glade for da slipper vi å kle på alt yttertøyet før vi går hjem:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå