snart mamma t 2:-) Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 jeg tenker på denne ammingen og jeg blir sprø!!! er redd det skal gå galt og babyen ikke vil ha pupp.. sist gang så slet jeg med dette...gruer meg noe voldsomt og har mareritt.. er det noen flere som har det slik?
januar!! Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 jeg har ikke hatt problemer med dette selv, men min søster hadde det. sleit masse men nr 1, men gikk så fint så med nr 2. tror ikke du skal stresse med det. det er mye som kan ha vert grunnen til at det ikke funka. ta det som det kommer og prøv å slapp av.
buzzybie Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg venter barn nr.3 og har enda ikke klart å amme:( men er med godt mot og håper at alle gode ting er tre. Uansett har de to andre vokst opp på nan og de er friske,smarte barn. Så jeg er ikke så veldig bekymret:)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 jepp.sist gang gikk det gale.etter tre uker så ble jeg sår,prøvde å pumpe meglitt men det kom jo så mye blod,æsj..så jeg ga opp før gutten var to mnd.denne gang håper jeg atdet går bra..men får se.føler meg som en dårlig mor fordi jeg ikke fikk til ammingen..men de sier det går bedre andre gang.
plumsing Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Prøv å slappe av å lytte til instinktene deres så går det nok bra. Noen syns det er best å være i et eget rom når de skal amme så blir hverken mor eller barn forstyrret. Slapp av, prøv å ikke stresse det. OG går det ikke så går det ikke. Da vet du hvertfall at du har prøvd:) Lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå