snart mamma t 2:-) Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 jeg tenker på denne ammingen og jeg blir sprø!!! er redd det skal gå galt og babyen ikke vil ha pupp.. sist gang så slet jeg med dette...gruer meg noe voldsomt og har mareritt.. er det noen flere som har det slik?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 huff da.. det er ikke så greit i begynnelsen,men det går over!!! det blir mye bedre,og du kommer til å klare det kjempe fint!! og om ungen ikke vil hapupp så fins det alltid mme ) masse lykke til )
temi & keli Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Vettu.. jeg har snudd fokus, jeg.. Funker osm bare det ) Jeg sleit veldig med å få i snuppa pupp sist.. Hun var gul og slapp, ville ikke ta puppen, ikke suge og ikke spise selv om hun fikk med kopp og sprøyte.. -men vi ga oss ikke.. Jeg pumpa og pumpa for ikke å miste, og sammen mata mannen og jeg med sprøyte, 5 og 5 ml.. Etter en snau mnd' ble puppen interessant og jeg pumpa og amma og pumpa og amma fram til hun gadd å tømme såpass at hun økte selv.. Det var et blodslit, men gosj, all den kosen vi hadde etter at den mnd'en var over, og så "stolt" jeg er for at det gikk, tross i motgangen! Denne gangen tenker jeg at selvfølgelig går det!! Jeg VET at det kan være beinhardt, men det går, man må bare ikke gi opp ) Håper du klarer å snu fokus, og være klar til å yte kraftinnsats for å gi babyen din det du helst vil ) klem
Erisa* Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Det var et oppmuntrende svar, Karolinejenta! Jeg er førstegangs, og ganske spent på hvordan det vil gå med amminga, er VELDIG innstilt på å få det til, men fullt klar over at det ikke bare avhenger av meg... Så det var godt å høre at du fikk det til etter hvert når du bare jobba en del for det:) Håper marsknøttet tar puppen med en gang, da, så du slipper det slitet denne gangen også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå