Gå til innhold

Quinny Freestyle eller TFK Joggster Twist???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er i tvil, vet ikke hvilken av disse vognene vi skal velge.

 

Venter januarbarn 2008 og lurer på om noen her har en av disse vognene?

 

Quinny Freestyle 3XL Comfort eller TFK Joggster Twist ??

 

Noen som kan anbefale disse vognene?

 

 

Tusen takk for hjelpen :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TFK...

 

Quinny vognene har rykte på seg for å tippe..

 

TFK er ganske dyr vogn da,og den er kun fremovervent i sittedelen,derfor solgte jeg min og kjøpte emmaljunga i stedet.

 

:) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TFK Twist er herlig! Det er så mye feil med Quinny vogna at det går ikke an! Det er så mange som har spurt akkurat dette spørsmålet før så jeg anbefaller at du søker på "Quinny eller TFK."

 

TFK er ikke dyr hvis du kjøper den fra babyjungle.nl! Sparte over kr.3000 fordi jeg kjøpte den der i stedet for i butikk jeg!

 

TFK er helt sikker den beste trehjulsvogna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Quinny-vognen.

 

Vært veldig fornøyd med denne, spesielt med bag-delen. Veldig lett å ta av og på, lett og ta ut og inn av bil og super å trille. Vi har maxicosi bilstol og var så deilig å bare kunne klikke den på understellet av vogna når vi skulle noen små ærender. Det svingbare forhjulet er genialt når man er på butikken el. Og vi fikk masse skryt for våre røde bagvogn :)

 

Har byttet til sportsdelen nå, helt grei, men ikke så fornøyd som med bagdelen. Akkurat passe sittejusteringer på den, sånn at snuppa både ligger og sitter fint. Kalesjen vår bråker en del når vi tar den opp og ned og er stiv og hard. Mulig det går seg til.Syns også den er litt åpen. Og kløner litt mer med å slå den sammen og få den ut og inn av bil. (med bagen på gikk vogna rett inn med kortsiden inn i bilen. Må knote veldig for å få til det samme med sportsdelen, så vogna blir lett stående på skrå og tar da mye mer plass)

 

Vognen kan tippe hvis du har på en tung stelleveske eller lener deg på håndtaket, men syns ikke det er noe stort problem. Irriterer meg mer over at nettet under vogna er veldig lite.

 

Ville gitt bagdelen terningkast fem og sportsdelen en litt svak firer ;)

 

Kjenner ikke til TFK.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...