Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg er 20 uker og kjenner liv hver dag. Men av og til blir jeg litt bekymret hvis jeg ikke har kjent noe. Når er det man bør bekymre seg hvis man ikke kjenner noe? Hilsen hysteriske meg
twoboys & a girl Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Fikk telleskjema å der skulle man vist begynne så smått i uke 25.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Hei! Eg var hos jordmor i dag og spurte henne om dette. Ho sa at eg burde kjenna liv kvar dag, sidan eg har gjort det i noken veker, men det kan fint variera mellom masse og lite:-) Trengte ikkje telja spark o.l. før i veke 26-27:-)
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 huff,jeg synes dette å telle spark er helt idiotisk.. da jeg gikk gravid med jenta mi, var hun så rolig, at jeg kjente knapt spark fra henne. så jeg begynnte med det der tellestyret..gjorde meg alt for mye urolig. så jeg slutta med det til slutt.. noen har veldig aktive unger, å da skjønner jeg de blir urolig om de ikke kjenner mye spark en dag. mens jeg hadde ei som kanpt rørte på seg de siste mnd, ble nesten urolig om jeg kjente mye en dag.. men regn i vei dere som vil det å føler det som en trygghet. bare kom på når jeg leste dette nå om hvor slitsomt det var med alt oppstyret rundt dette når jeg gravid sist:) kos dere med de nydelige sparkene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå