Gå til innhold

hva i all verden skal jeg tro ?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei "venninne"sier hun er gravid og venter barn 25 desember,men jeg (og mange andre)har fra starten av ikke trodd så mye på dette,og så forveden som jeg er så vil jeg skrive det som er "sagt fra denne gravide",så vil jeg gjerne høre hva dere tror !!?

-først var termin 21 des,men ble flyttet til 25(ikke ul)

-forsov seg til ul

-venter ny ul time-er nå 24-25 uker ?! (ikke fått time enda)

-husker aldri hjerte lyden

-legen har helsekortet

-min helssprøe venn ringte 2 sykehus + legesenteret og utgav seg for å være henne-men ingen time eller henvisning fra legen hadde noen av sykehusene fått.. hun hadde heller ikke time hos legen den dagen hun sa hun skulle dit.

men utpå alt dette nevner hun at hun har begynt å handle baby klær-og fått vogn av ei venninne av moren hennes.

hun nevner for alle at hun skal ha barn.

men begynner å lure på om hun rett og slett har sagt til foreldrene hennes også at hun skal ha-og løyet for dem også!?-hun er typen til det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle hun juge om det da?

Da trenger hun i så fall seriøs hjelp.

Skrevet

Er jo bare å vente å se det..... det vil jo begynne å synes etterhvert... jeg har termin 20 des og jeg har ganske stor mage... kan ikke lyge meg fra det lenger for å si der sånn...

Skrevet

hun sa en gang :jeg gjør alt for å få eksen tilbake,så om hun sier dette får å lure han ?! ikke vet jeg.. alt er så rart..

hun har alltid hatt stor mage-og fler gravide trenger nødvendigvis ikke få "den store flotte magen" ,mange kan man knapt se det på

Skrevet

blr litt sånn såpeopera situasjon det der... he he.. sitter å prøver å finne ut et test spørsmål du kunne spurt, men kommer ikke på noe.... men det vil jo vise seg med tiden.... magen må jo nødvendigvis forandre seg, og rundt termin skal det jo komme en unge...

helt utrolig at noen ville løyet om noe sånt!?

Skrevet

Helsekortet er hos legen??? Det er jo noe den gravide skal ha med seg til en hver tid, også i bilen...tilfelle en skulle komme utfor en ulykke.

Hadde konfrontert henne med det jeg altså.

Skrevet

spør henne om hun ligger over eller under på grafen!!!? og spør om hvor mange cm hun ligger på.... den er litt vanskelig å gjette et svar på hvis hun ikke sånne papirer!!

Skrevet

Du får nok alltids vite sannheten. Sykt å lyve om noe sånt, hun må jo være ganske dum hvis dette ikke er sant. Kanskje hun har planer om å stjele en baby rundt termin for å ikke bli avslørt...

Skrevet

har hun barn fra før?

for vist hun ikke vet åssen det fungerer eller vet hva de tester for hos legen kan du jo bar spørtr eom hun har nok eggehvite i urinen eller noe?

da finner du jo fort ut om hum lyver og bare jatter med??

Skrevet

Forstår dere har lyst å finne ut av dette, men det er nok ikke helt lovlig å ringe rundt til leger og sykehus på vegne av henne....

Uansett kan det jo ikke være så veldig lenge til dere finner ut om dette er sant eller ei, jeg har termin en måned tidligere og har fått stor mage de siste ukene.

Hvis noen andre er gravide i gjengen, kan dere jo spør om hun vil bli med på svangerskapskurs eller ut å shoppe graviditetsklær/ammebh osv. Er vell ingen som gidder hive bort tusenvis av kroner på klær og kurs hvis en ikke er gravid.

Skrevet

Skjønner godt at dere lurer. Og jeg har vel svart deg ved en tidligere anledning også.

Men som sagt over her, det er ikke helt lov å ringe rundt sånn.. Vet ikke om jeg helt ville kallt meg venn om jeg holdt på sånn....

Når det er sagt så forstår jeg veldig godt at dere lurer. Håper for hennes del at hun ikke lyver om sånn.. For alle finner jo ut av det.

Men nå er det jo bare 3-4 månder til ballongen sprekker, så dere får vel bare smøre dere med tolmodighet..

Skrevet

synes det er litt "sykt" å ringe sykehus å utgi seg for å være noen andre jeg. Dårlig gjort ovenfor en venninne som helt klart trenger hjelp dersom hun går rundt å sier at hun er gravid uten å være det. Kan dere ikke bare tro henne da? Om ikke lenge vil jo sannheten komme frem. Høres mer ut som hun trenger hjelp og støtte spør du meg.. uansett om hun er gravid eller ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...