Cala75 Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Var innom Intersport i dag og kikka på Skogstad sin vinterdress til frøkena. Hvordan er egentlig disse i forhold til Reima og Ticket2Heaven? Har hatt de to siste og var veldig fornøyd med begge. T2H syns jeg er rett og slett stygg, så det vil vi ikke ha mer. Reima og Skogstaddressen syns jeg er kjempefine begge to, men det er jo litt av en forskjell i pris. Er Reima virkelig verdt prisen i forhold til Skogstad? Skogstad koster 599,-. mens Reima koster vel 1300-1500?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Kan ikke svare deg,men har kjøpt skogstad dressen til min på 1,5 år nå.Syntes den ser bra ut=) Skogstad er ihvertfall veldig bra på klær ellers,så regner med denne er det og...
Cala75 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 Dobbel-dytt.... Er det forresten noe som har sett disse dressene i rødt i Trondheim? Der jeg var i dag hadde de grønn-gråe, blå-gråe og brun-rosa dresser. Men i følge nettsidene til Skogstad skal dressen finnes i rød-grått også.
Skravlemamman Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 5 åringen min hadde det i fjor, men han ville faktisk ikke bruke den.....hvorfor ? Fordi den er alt for tung å ha på mamma:-) j Jeg kjente etter, og forsto da hva han mente.Spesielt etter å ha løftet på reimadressen til minstemann ( den var som luft ). Viktig detalj som jeg aldri har tenkt på før nå........det skal jo være lett å bevege seg i disse store dressene...
MammaTil2 Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Jeg har samme erfaring som deg! Storesøster hadde reimadress, og lillebror hadde Skogstad. I starten var det ikke så stor forskjell siden ingen av de trakk noe særlig vann, men når de ble slitt ble Skogstad-dressen blytung! Der jeg handlet kostet den 800,- også, så jeg er ikke i tvil engang. I vinter blir det ReimaTec til begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå