☆Pacific sunset☆ Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Dere som kjøper babyglass - hvilket merke bruker du og hvorfor?
alvis Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg brukte kun Hipp da gutten min var liten. Vi spiser mye økologisk mat så det var vel eneste grunden til at jeg valgte Hipp.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Hipp fordi det det er økologisk og på grunn av konsistensen. Det er større biter i nestle og det gikk ikke så bra. Småfolk var aldri aktuelt på grunn av saltet.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Brukte både nestle og hipp til tuppa da hun var liten. Didrik har ikke begynt med glass enda, men regner med det blir hipp. Bedre utvalg av hipp her omkring nå så
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 bruker nestle,egentlig ikke av noen annen grunn enn at jeg selv fikk det
Djoolia 07+08+12 Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Bruker nestle. Egentlig kun fordi det er minimalt med utvalg av andre merker på butikkene her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå