Gå til innhold

Nestle vs, Hipp - hva bruker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som kjøper babyglass - hvilket merke bruker du og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte kun Hipp da gutten min var liten. Vi spiser mye økologisk mat så det var vel eneste grunden til at jeg valgte Hipp.

Skrevet

Hipp fordi det det er økologisk og på grunn av konsistensen. Det er større biter i nestle og det gikk ikke så bra. Småfolk var aldri aktuelt på grunn av saltet.

Skrevet

Brukte både nestle og hipp til tuppa da hun var liten. Didrik har ikke begynt med glass enda, men regner med det blir hipp. Bedre utvalg av hipp her omkring nå så

Skrevet

bruker nestle,egentlig ikke av noen annen grunn enn at jeg selv fikk det

Skrevet

Bruker nestle. Egentlig kun fordi det er minimalt med utvalg av andre merker på butikkene her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...