Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Min lille jente på 4 mnd har de siste 5 dagene vært så utrolig trøtt.. Vanligvis er hun mye våken, men nå vil hun sove nesten hele tiden, og blir trøtt for kvelden i halv 7 tiden. Er det vanlig at de kan ha sånne perioder? Hun virker ikke varm eller noe.. Blir bare litt beskymra, for det her er så ulikt henne.. På dagtid sover hun også masse.. Er trøtt hele tiden virker det som..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Please noen? Blir litt urolig her..
¤ my precious ¤ Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Er det lenge siden hun fikk vaksiner da?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Aner ikke, men hva med å ringe HS? Kan sikkert være været også. Væromslag gjør enhver trøtt.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Er noen uker siden vaksine, så er nok ikke det heller... Idag sovnet hun ved puppen i stua litt før halv 7, og siden vi nesten akkurat hadde byttet bleie og body bar jeg henne bare opp i senga si.. Er liksom ikke vant til at hun er så trøtt av seg..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Ring lege eller helsesøster hvis du er engstelig!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Hmm trur ikke du trenger bekymre deg ,men du kan jo ta en tlf til helsestasjonen din.. Men min snuppe begynnte når hun var ca 3.mnd og skulle legge seg kl 19 da ble hun overtrøtt.. hun sover kun 2-3 timer på dagen da.. men nå legger hun seg seinet 19.30 å er 4.mnd.. du skal være gla hun vil legge seg så tilig da:-P.. men ta å ring som sagt om du er bekymret.. skader jo ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå