Gå til innhold

Vært på ultralyd...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og der var en frisk liten krabat, som vinket og sprellet... Vi ville ikke vite kjønnet, MEN jeg er helt sikker på at jeg så hva det ble.... Jordmora var egentlig veldig uerfaren og urutinert.... Lå på sengen i en time (jeg kosa meg jeg...) Og da hun skulle sjekke beina, nyrer osv brukte hun veeeeldig lang tid på dette området og jeg er sikker på at jeg så en liten snurrebass..... Så jeg er helt sikker på at det blir en gutt... Jeg sa ikke noe til sambo før etterpå og han hadde selvsagt ikke sett noen ting.... Flere som har opplevd det samme????

Terminen ble utsatt 2 uker (noen som jeg ikke tror stemmer....) Men jeg får iallefall en frisk liten baby.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med overstått UL :o)

Utrolig flott å høre at alt så fint ut der inne.

Vi skal på UL på torsdag, så da får vi se hva dem finner ut. Det blir meget spennende! Håper virkelig ikke at terminen ikke blir flyttet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...