Gå til innhold

Quinny Freestyle eller TFK Joggster Twist???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er i tvil, vet ikke hvilken av disse vognene vi skal velge.

Quinny Freestyle 3XL Comfort eller TFK Joggster Twist ??

(venter januarbarn)

Noen som kan anbefale disse vognene?

Hva er prisen i Norge og eventuelt noen som vet prisen

på Happyland i Sverige?

Tusen takk for hjelpen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville anbefalt TFK vogna. var selv og så på denne i dag. Har sportsdelen til Quinny vogna fra før. Sammenlignet baggene til begge vognene og TFK sin er mye større. Kan ha voksiposen oppi TFK baggen.Venter selv januarbarn og skal kjøpe TFK. Skal selge Quinnyen.

Sportsdelen til TFK koster 5790kr og baggen 1899. Er nok noe billigere i Sverige men er ikke helt sikker. Gå inn på babyjungle.nl og bestill den der. Sparer nok noen lapper på det.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg Quinny vogna. :)

Syns den var finest. Og kjempe god å manøvrere.

Og babyen er jo liten når det er på svarteste vinteren.. :) Venter også januarbaby. :)

Skrevet

Prisen på Quinny på Happyland er SEK 3.998,-.

Skrevet

IKKE kjøp Quinny! Den har fått verst på test mange ganger pga at den tipper lett, ustødig, og masse feil i måten den ble laget. Jeg har snakket til mange som jobber med vogner og de har alle blitt så lei av å høre klagene fra kunder som har kjøpt Quinny, må ha den reparert eller vil bytte med ny vogn. Lista er lang... hvis du virkelig vil kjøpe den så anbefaller jeg at du snakker med noen som selger den først. Noen liker den fordi den er jo veldig fin men det er en grunn den er så billig no... alle butikker prøver å bli kvitt den!

TFK vogna er veldig lik... lik så fin, herlige farger, men den er mye bedre! Den er kjent for å være stødig, masse plass til barnet, liten når den legges sammen, og skikkelig gode bremser! Den er vist herlig! Jeg har nettopp bestilt TFK og får den neste uke. Gleder meg masse! Jeg bestilt den på babyjungle.nl så jeg sparte en god del penger!!! Lykke til med vogn valget. Det er ikke lett nå som det er så mange fine vogne å velge mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...