Gå til innhold

Quinny Freestyle eller TFK Joggster Twist???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er i tvil, vet ikke hvilken av disse vognene vi skal velge.

Quinny Freestyle 3XL Comfort eller TFK Joggster Twist ??

(venter januarbarn)

Noen som kan anbefale disse vognene?

Hva er prisen i Norge og eventuelt noen som vet prisen

på Happyland i Sverige?

Tusen takk for hjelpen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt TFK og fikk også anbefalt denne fra Barnas Hus. Har en veninne som også har den og er kjempefornøyd. Vi gikk for den fordi den er den største blant 3-hjulingene og varer hele vogn perioden. Bagen er mye større enn på quinny og det var viktig for oss som skal ha november-baby. Den er også litt tyngre og mer stabil. Og liten sammenslått. (Jeg har en Golf)

Damen i butikken hadde selv Quinny og sa at den ble altfor fort for liten synes hun og ville ikke hatt den igjen. Jeg synes Quinny vognene er penere av utseende fordi de er nettere, men gikk allikevel for det mest praktiske. Liker også at det er håndbrems.

Vi bestilte på babyjungle fra Nederland, tok i underkant av 2 uker og ble levert på døra. Total pris ca 5500,- med regntrekk til bag og sportsvogn.

Lykke til med valget, vi har jo alle forskjellige behov og ønsker så ikke enkelt.

Skrevet

Har Quinny Freestyle 3XL Comfort. Er en av de som er veldig fornøyd jeg da. Den har tjent oss godt i to år. Både med Dreamibag (hadde augustbarn sist, får i september nå) og sportsdelen, som jo er vendbar.

Vi skal bruke den til nummer to nå.

Eneste som trekker litt ned, er at den er litt tung, og noen mener den er for bred. Blir barnet fort lang, er dette heller ikke en vogn å vokse lenge i. Men bagen holder lenge nok til januarbarn. Å si noe annet er tull, mener jeg. Vi har som sagt høstbarn, som har bagen til over vinteren...

Dersom TFK Joggster Twist er enda tyngre hadde ikke jeg klart å løfte den inn og ut av bil (svak rygg). Jeg synes den ser stor og klumpete ut... Men det er jo en smakssak.

Pris er jo og viktig for mange. Ser Quinny har vært på tilbud mange steder! Og gode tilbud har det vært og... Barnas Hus i Sandvika bla.

Helt klart billingst på Happyland i Svinesund den gangen vi kjøpte, men det kan ha endra seg, siden det er to år + siden.

Skrevet

Prisen på Quinny på Happyland er SEK 3.998,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...