Gå til innhold

Noen her som har solgt hus privat?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere gjort det? Hvor får man tak i skjøte,hvor leveres det,osv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma og onkelen min gjorde det. Det er litt lurt å ha ein advokat inn i bilde, dei skal ha mykje mindre enn ein meglar skal ha for å hjelpe deg. Det er for det meste snakk om slagskontrakta som advokaten hjelper deg med. Tipper på at du får tak i skjøte på kommunen og at det muligens skal leverast der. Du kan sikkert snakke med banken din om det au, banken mi selger hus så eg hadde regna med at eg fikk svar på sp mine hvis eg hadde spurt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...