Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 hvordan gjør dere det i praksis? Jeg kommer aldri til å bli ferdig med barna mine, ikke før den dagen jeg ikke er her mer;-)) ........måtte bare spørre da det er en del som tydeligvis er "ferdig" med barna i rimelig ung alder (altså på barna) ....og ja, det er humoristisk ment, for jeg skjønner jo at dere ikke er FERDIG:-) Kanskje bare en litt klønete måte å si at man har fått de barna man ønsker:-)
d",)~^~^~ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg er ferdig med å FÅ barn. Har de barna jeg ønsket meg og føler at jeg har kapasitet til å ta meg av. Så hva gjør man for å unngå at det blir flere? Jo, man må leve i sølibat. Så sånn sett er det kanskje mer passende å si ta jeg er ferdig med menn! he-he :-)
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Hehehe støtter schnupsiii der er ferdig med å få barn jeg oxo, og lever etter beste evne i sølibat Gubben liker det ikke da
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 Hehehe.........ja sånn kan det gå:-) Jeg har fått de barna jeg skal, men jeg håper ikke jeg er ferdig med menn ennå da.......ihvertfall ikke sambo:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå