Gå til innhold

Kilo for mye???

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg.. slutta å røyke og har nå lagt på meg 8 kg... er 1.67 høy og veier 68-69 kg...

Og ALT har lagt seg på sidene og magen (hvor jeg i tillegg har "ødelagt" hud etter svangerskap)

Føler meg så ekkel og udelikat... men får ikke til å gjøre så mye med dette, har kuttet alt snop, brus, fet mat... spiser små måltider flere ganger for dag, drikker vann... Tar sittups to-tre ganger pr uke..

Men ingenting virker.. æsj..!!!

Og prøver og bli gravid, har prøvd ganske lenge... psyken er vel ikke som den heller skal!!!

Måtte bare "syte" litt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du er superflink jeg som har kuttet ut røyken!!!!!!!!!!:)

Det klarer ikke jeg....

Og du veier slett ikke så mye etter høyden din!!;)

Skrevet

Takk=)

Det har ikke vert enkelt og det er fortsatt ikke enkelt..!!

Men jeg har en kjæreste som er veldig flink og støtt meg, han har sluttet og røyke selv.

Jeg vet at vekten ikke er høy i forhold til høyden min, men uansett så "henger" det over bukse linningen når jeg har på meg bukser.. kjøper jeg større bukser så blir de stygge alle andre plasser=(

Var 58 kg for to år siden og veldig veldig fornøyd med kroppen min men ikke nå lenger... tror dette har en del å si på graviditeten som uteblir.. (psyken og mistrivselen...) ekkelt!!!

Skrevet

Jeg er også 1,67 høy og veide ca 60-62 for bare et par tre år siden. Veier nå 73 kg men er ikke tykk. Hadde midjemål på ca 80-83 før jeg ble gravid. Har kraftig benbygning etter å ha spilt håndball i 16 år. Har litt som henger over bukselinningen jeg også, men tenker ikke over det. Noe man vokser fra seg tror jeg... Nå er jeg gravid og tenker at kroppen min er sunn og frisk og jeg har litt ekstra og ta av frem mot en fødsel... Kjekt å ha litt ekstra spekk utover vinteren også. Hihi... :)

Har aldri røyket da, men synes det er utrolig bra for de som klarer å slutte...

Kos deg med vekta di og ikke anstreng kroppen for mye så skal du se at magen etter hvert begynner å vokse (med barn altså)...

Veldig vanlig at det legger seg på hofter og magen ja. desverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...