Bibi m/2 nå (",) Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 hva tid kan baby begynne å hoppe i disse og hva koster de=? hvor selger de hoppedisser !???
pinglo Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Snuppa mi har hoppa oppi en sånn,siden hun var ca 3 måneder,er nå 5 m. De sier på HS at en ikke skal bruke en slik,for barnet kan bli tå-gående.. Men jeg brukte sånn,da jeg var lita,tok ikke skade av det.. Så jeg bryr meg ikke akkurat så mye om hva Hs sier der.. Etter de,så er jo alt farlig. Jeg kjøpte den på en butikk som heter "stjernen" på Askøy. Men tror de har inne på fisher price sin nettside også.
pinglo Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg gav forresten 349 kr,for den jeg kjøpte. "basson"
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 Noen som har link til der man kan kjøpe denne ??
RajaPia Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Jeg har en fra fischer price , som er meget pent brukt. En sånn som står på gulvet , og den spiller musikk om man vil. Selger den gjerne , da vesla har vokst fra den. Kan sende mms-bilde om interessert, men send meg da en PM. Du får den for 550. Ga 1100 for den ny.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 I følge fysioterapeuter anbefales ikke slike..Den hindrer babyen i den normale utviklingen ved at man " hopper" over de naturlige trinnene...da blir d kjedelig når de plutselig skal gjøre alt selv...Og d kan føre til at de vil prøve å gå på tå, og d kan slite på ryggen.. Men vil tro at dersom d brukes m måte er d nok ikke så gale likevel...ikke vet jeg
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Tulla her i huset har hoppet masse og har helt normal utvikling =0) alt med måte =0) Jeg kjøpte en i sverige til 198 kr som man kan feste på døren. Hun har moret seg mye med den =0).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå