Kondis som en murstein Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Den er så nydelig den lua snuppa di har på seg på det svart/hvitt-bildet på profilen din ) Har du strikket den selv/fått den strikket? Eller kjøpt den i en butikk?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Ja er ikke den søt? Kjøpte den på benetton i fjor høst, ikke søren om jeg hadde klart å strikke annet enn grytekluter hehe
Kondis som en murstein Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Ikke det engang her tror jeg ;o) Skikkelig fin!!
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Hehe, godt man får kjøpt fine strikkede ting i butikken da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå