chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg harda allerede begynt med testinga og det er 5 dager igjen=) hehe... noen andre rundt om den dato??
nr2-imagen:) Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg skulle egentlig teste rundt den 8.. Men har fått mensen.. Uhuuu... Du får ha lykke til du da!!
Gojentå Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 jeg har IKM rundt 7-8 sept. Jeg har testa i mange dager allerede hehe.. klarer ikke å holde meg... men det har vært negativt foreløpig, men d er vel tidlig? du da?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 Oj, fått tidlig du da?? Tusen takk og lykke til neste periode=) Håper jeg ikke er her da... hehe=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 Det ernok tidlig ja, for meg og... men dette med å klare å holde seg er ikke enkelt ass..=) Bare negativt, håper på nytt i morgen=) I morgen er det jo "bare" 4 dager til IKM... Noen symptomer da gojentå?
Hera83 Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Jeg må bare tilstå.. Jeg har brent av et par eggløsningstester for å bruke dem som graviditetstester. De var ikke helt positive nei, men når man tester over ei uke før IKM, hva kan man forvente?
anja,R Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 he he er godt å se at det ikke er bare meg som har begynt med testing, har og ikm den 8, dere får ha lykke til :-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2007 Hehe... El tester altså=)?? Ja vi er mange i samme båt, men det er spennende og se hvor mange av oss som flytter seg over på 1.tri til helgen=) Håper det er mange... skulle ønske det var kveld igjen så jeg kan legge meg, teste på nytt i morgen=)!!!
Hera83 Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Hehe desperat vettu... Hadde vært veldig koselig om mange hadde kommet seg over på 1.trimester, er så mange hyggelige jenter her at jeg vil ha med meg flest mulig.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. september 2007 Ja hadde det vært opptil oss å bestemme hadde vel alle vært kommet over allerede??=) Jaja, får håpe testene dine kommer snart da=).. hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå