nr2-imagen:) Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hei! Jeg har prøvd i 3 mnd nå.. Har mensen men jeg får ikke eggeløsning! Har tatt mange tester. Er veldig utolmodig! Tror dere det er noen vits i å bestille time hos gynekolog? For å finne ut det med eggeløsning å få noen svar tenkte jeg.. Eller må jeg bare vente?
Lillegull og spiren Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hei.. Jeg har testet med cb el tester i et år og har alltid funnet den på dag 16-17.. men sist mnd fant jeg ikke el,men den måneden tok jeg blodprøver og det viste seg at jeg hadde hatt fin el,selv om den ikke slo ut på testen. Så ikke stol helt på de testene,det kan faktisk være at du har el,men at de ikke slår ut. Det kan også være at du har testa litt for tidlig eller for sent i forhold til syklusen din eller at du har bomma i forhord til kl..ikke alltid man har de stoffene i kroppen så lenge,så om du har testa littfor sent kan det være at den har vært posetiv. Jeg pleier alltid å teste ca kl 20:00 på kvelden..viktig at man tester på ca samme tidspunkt. lykke til:)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Tja, du kan jo ta en tlf. Og du behøver jo ikke si at det bare er tre mnd;-) Kan jo slenge på et par;-)
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 jeg var på utredning til gynokolog etter 12 pp... og de tok blod prøve av meg for å finne ut om det var noe eggløsning og slikt så de kan sikkert gjøre det på deg vil jeg tro om du snakker med de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå