Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Har tatt 4 CB tester nå og alle har hatt et +, men med en sssvvvaaakkkk strek...... uff tror jo at det klaffet denne mnd men tør liksom ikke helt å slippe jubelen helt løs.... Noen som har vært borti dette før??? Har IKM i morgen 4 september.....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Om du har tatt 4 tester og alle med en extra strek så gratulerer jeg=)!!!
Lillegull og spiren Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Ja da er du gravid vennen...de er nok såpass svake fordi du har lite hcg i kroppen din,venter du noen dager til er nok streken sterkere..jo tidligere du tester,jo svakere er den. Slipp jubelen løs:)Du har en spire i magen:) gratulerer sååååååå masse:) Har du en oppskrift?he.he
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 TAKK TAKK for svar!!! Dere er så greie altså!!!!!! Oppskriften er utrolig nok å rett og slett drite i hele greia en periode og ikke tenke på det.... Blåser alt babystøv jeg klarer å finne med all den kraft jeg klarer ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Lillegull og spiren Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 he.he da skal jeg også drite i det..he.he..så får vi se hva som skjer. jeg har el i disse dager,så kan ikke helt drite i det..he.he håper jeg kommer etter deg snart:) suuuuuuuuuuuuuuuger til meg babystøv jeg:) kos deg med spira di og den voksende magen:) heldigris;) klem
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 er innom og sniker til meg babystøv=) Masse lykke til videre=)
snart-en-liten-spire? Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Ja, her må jeg vel bare si: Gratulerer!!!! Suger mer enn gjerne til meg litt babystøv
hallais Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Er i akkurat samme situasjon, nesten så jeg tror jeg inbiller meg streken, men samboeren sier han ser den også! Så herlig å se at så mange mener at vi er gravide da!!! Gratulerer til deg!!!
evius fikk junigutt Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Gratulerer snuppa og lillemy!!!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå