doffine Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Lille doffen skal få seg en liten søster:-) Han er så sosial og sliter å være alene hjemme. Så Ninni-bsts er så snill å låner oss sin cavalier for å hjelpe doffen til å være alene både i bur og alene på dagtid. Vi merker at han har det myye bedre når han har selskap av en annen hund. Så vi skal kjøpe en Cavalier til:-)) tihi... og vi vil ha en jente:-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Å, så koselig!! :-) Det blir moro, både til dere og han!! :-) Den blir sikkert like søt og nusselig som sin bror!! :-) Blir det samme rase?
doffine Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Vi skal ha samme rase:-)) Vil ha en som er lysebrun bare:-)) tihi.. Og da blir vi to jenter og to gutter her i hus:-)
Leon+Ava Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Vi har to hunder og vi syns det ble veldig vanskelig. Husk at det er dobbelt så vanskelig med ferier og turer som dere vil på. Men kanskje dere har familie som kan ha de hos seg, vi har ikke no hjelp å få fra familie siden de ikke er så glad i hunder. Men uansett lykke til. Det er mye kos med to hunder.
doffine Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 Doffen er kastrert så bebiser kan det ikke bli:-)) VI har både venner og familie, så det er null problem med å få hundevakt:-)) Og alle er så glad i doffen at han har maaaange "tanter" som vil ha han hele tiden:-))) Blir nok det samme med tispa vi skal kjøpe også. Har navnet klart allererede jeg:-))
Gjest Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Åååå, så moro da =) =) =) hihihi... grattis
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Jeg vet hva du snakker om!! Jeg har også en nudelig cavalier*Sofus* lille gullet mitt som holder motet oppe=) 6mnd idag faktisk! men han har det også bedre med andre hunder en å være alene. men det er jo også en meget sosial rase. men vi skal ikke ha flere før han ihvertfall er året. 2 små valper blir for mye:P
Gjest Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 ååååå så koslig for lille doffen ) så herlig ) dere er heldige jeg vil også ha en sånn skjønning
CB-BabyBoy Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Kan navnet på nyvoffsen avsløres eller er det hemmelig? Forøvrig gratulerer så mye da vennen, gleder meg til å se bilder Og så koselig for Doffen å få en liten damevenn! Han kommer til å storkose seg, det er jeg overbevist om ja!
doffine Skrevet 3. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2007 Nå har jeg ringt rundt til maaange oppdrettere... Og sendt mail til et par stykker. Doffen er 2 år, så en valp vil gå bra nå:-) Jeg har funnet ut at en tispe av denne rasen passer såå med navnet bambi:-)) tihi.. Og får jeg en ruby som jeg aller helst vil ha, så passer det enda bedre lissom:-)) tihi..
Serial mom Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 Hi-hi,så søtt:-) Hadde en kanin "på prøve" da jeg var liten,som jeg kalte Bimbo! Skjønner jo nå i ettertid at det kanskje ikke var rette navnet,haha,men skitt au,spist er spist!
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 3. september 2007 #13 Skrevet 3. september 2007 Det blir koselig for lille Doffen det med en venn som alltid er der. Vi har alltid to hunder vi. Det er ikke noe mer arbeid og vi merker det godt når vi kommer hjem etter en lang arbeidsdag at de to ikke har vært alene fordi om vi er borte. Kjempevenner er de to digre hannhundene vi har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå