LINDA*** Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Følte det gikk så lenge mellom hver drit-bleie, så vi tok malt oppi hver eneste mme-flaske. I 2 uker ca. Men på de 2 ukene var det bare 3 bæsje-bleier :/? Hm. Så har nå prøvd i 1 ukes tid å _ikke_ ha malt oppi. Og trur du ikke gutten har skyti fra hofta annenhver dag, og i dag TO ganger? Han er jo så fornøyd at det er helt utrolig! Syns det er godt at det komme ut det som for LENGE siden har kommet inn! Tilfeldig eller ei, vi er happy hvertfall:) No more malt in da house!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hehe.. skyti fra hofta Her har det aldri blitt brukt malt og vi har hatt bæsjing stort sett hver dag siden hun ble født:) Kanskje derfor jeg har så blid unge?? Hehe
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 for mye malt kan også gjøre at det stopper opp....som du har erfart:) har jeg hørt...
M@mm@ mars07 Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Dere som har prøvd begge deler, hvordan er avføringen uten malt i forhold til med malt? Jeg kutta ut malt til snuppa og hun har fått skikkelig fast avføring og må trykke veldig for å få den ut, med malt var det midt i mellom hardt og løst for å si det sånn. Burde jeg gi malt igjen?!
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 gi sviskejuice istedet, funker veldig bra:)
M@mm@ mars07 Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Nå har det seg slik at snuppa gulper så fælt. Vi prøvde oss med det, men skulle vi ha fortsatt med det hadde verken hun eller vi hatt klær som er fine lenger, det setter sånn farge.....
Guttemamma til tusen :) Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 malt kan virke begge veier! noen barn blir flytende i magen av for mye,andre stopper opp! Malten funka forsåvidt greit på magen til poden,men han gulpa så enormt mye av det..så jeg gikk til doktoren for et annet alternativ ( mini likte ikke svisker i noen form) han sa jeg kunne gå på apoteket å kjøpe dulphalac, det er et reseptfritt "avførøringsmiddel"..det er ikke avhengighetsdannende! Det er helt supert! fikk med ei lita sprøyte som jeg kunne måle opp med, og han fikk 2ml i døgnet (under ei halv te-skje) og han smatta det i seg (er visst veldig søtt) jeg brukte det til poden fra han var 6mnd til han var 12mnd, da slutta vi med mme, og mageproblemet gikk over umiddelbart! koster vel rundt 60 kroner for ei flaske, og jeg har halvparten igjen etter et halvt års bruk! flaska er ganske stor:o) tenkte bare jeg skulle tipse om det.. er muligens lurt å forhøre seg med fastlegen først!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Duphalac smaker søtlig og, så er nok ikke noe problem å få i de d tenker jeg
Guttemamma til tusen :) Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 nei.. han elska det:o) ble helt vill da jeg kom frem med sprøyta:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå