LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 er det noen flere som har opplevd det?
vero:o) Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 skammbeinet mener du eller?? ja jeg er og ømm og vond der utvider seg vettu.
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 he he husker det var det når jeg var gravid men er ikke det nå også er det det benet under liksom ved åpningen kan man si da
Erisa* Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Jeg også er øm der, kjennes ut som ei kjempekvise eller noe sånn Tror det forårsakes av en lett grad av bekkenløsning, sånn som alle har når de er gravide, og som er nødvendig og ufarlig. Symfysen, som er helt på midten av det benet, er egentllig et ledd mellom to ben, og det strekkes i dette området, og da får man en del ubehag. Men det skjer bare for å forberede kroppen på fødselen, så det er ikke noe å bekymre seg for:)
KristineH79 Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Jg var i sverige m strømstabåten, norbysenteret og svinesund på lørdag mye gåing og ståing og var øm på d benet på oppsiden av leppene på en måte lør kveld og søndag men ik i dag... Jg har bl men den sitter i korsryggen og ned mot rumpa...
vero:o) Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 oja er du ikke gravid..tja da vet jeg ikke gitt..litt mørbanka kansje hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå