SaDa Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg føler meg konstant sliten.. Har ikke overskudd til å holde huset i orden, lage ordentlige middager, finne på noe morsomt med ungene.. Noen dager går jeg og kun ønsker at jeg hadde hatt barnehageplass til guttene, mens andre dager gleder jeg over å gå hjemme med dem.. Ønsker å få overskudd så jeg kan glede meg over hver dag sammen med gutta istede for å være så sliten.. Fæler meg mørbanket i kroppen, selv om jeg ikke har gjort stort i løpet av dagen. Kanskje jeg burde gå til legen og finne ut om det er noe galt. For sånn som dette skal det umulig være??
smakk Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Nei, sånn skal det ikke være. Få tatt en legesjekk, er somoftest noe så enkelt som vitaminmangel e.l. Jeg hadde B12 mangel, med sprøyte hver 3. mnd holder jeg meg helt fin )
Økologisk_knekkebrød Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Be om å få tatt stoffskifteprøver også.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Nei, skal ikke være slik. Gå til legen og forklar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå