*Rutletutt* Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg hadde vært å hentet Tobias i bhg og hadde med meg han og Milla i bilstolen inn i butikken for å handle middag. På vei inn stopper en dame i førti-femti årene meg og sa "så utrolig nydelige unger du har" - da måtte jeg jo si at jeg var enig i det;o) Koselig med sånne kommentarer da:o)
Monajenten Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Åhh ja, sånt er så koselig:) Skjønner godt at du sa deg enig, hadde nok gjort det samme;)
Mockanin Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Klart det er koselig med sånne kommentarer... Sist uke var det en gammel dame som sa minsten var nydelig og bøyde seg ned og strøyk han på kinnet.NÆÆÆÆIIIIIIII hylte han og kosta bort dama... Dama ble litt paff før hun begynte å le.. Jeg var jo en smule sprekkferdig av latter fra før.. Han er 20 mnd. og liker IKKE dikking.
*Rutletutt* Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 He he;o) Nei, det er ikke alltid like gøy å bli "dikket" med...i allefall ikke av fremmede... Blir litt paff av sånne kommentarer, jeg - blir nesten flau og vet ikke helt hva jeg skal svare;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå