Gå til innhold

Nå gir jeg opp nattavvenning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 17 våkenetter der vi har prøvd å få lillegutt til å gå natten gjennom uten mat gir vi opp. Han er våken 3-4 ganger hver natt i tilsammen ca 2 timer. Vi har sagt ikke noe mat før 5.30. Men det er baluba fra 4.30 minst. Han er 7,5 mnd og jeg synes liksom vi har følgt alle anbefalinger for hvordan dette gjøres. Er det flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har omtrent akkurat samme problem.

Mini legger seg mellom 21.30-22.00. (da får hun grøt til kveldsmat og event.melk hvis hun vil ha.

Så våkner hun mellom 0200 og 0300, da setter jeg ikk smokken, men hun får ikke mat...veksler på å gråte og være stille..så sovner hun til slutt (kan ta alt fra 30min til 1 time).

Så våkner hun rundt 0500-0600, d prøver jeg samme metode, men ender nesten alltid opp med å hente flaska med melk. (prøvde å bruke mam sine flasker med flat flaskesmokke med vellinghull, og hadde oppi grøtpulver, slik at det ikke skulle smake "melk". (bruker til vanlig avent) Det fungerte 2 morgener (hun ville ikke ha mat, og sovnet etter litt), men i morges tok hun flaska...så da var det opplegget ødelagt.

Også våkner hun mellom 09.30-10.00..

Jeg heller fatter ikke hva jeg skal gjøre!

Hun sov jo over natten tidligere...spiser 5 måltider på dagen (2 grøt,1 middag og 2 melk). Pluss melk måltiden om natten/morgenen...dvs 6 måltider!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...