Gå til innhold

Dere som har vært på 3D-Ultralyd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer.... Var det verdt pengene, eller ble dere skuffet??

Vi fikk ikke se noe særlig på ordinære ultralyden, fordi morkaka lå forran fosteret og hindret signalene eller noe sånt.. Var veldig skuffet begge to... Lurer derfor på om vi skal bestille en 3D-ultralyd.. Har dere noen bilder fra dette?? Og hvilken uke var dere der?? Jeg er forresten nå i uke 22...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk det gratis, tar 3d ved hver kontroll, gjort det hele svangerskapet via priv.praktiserende gynekolog.

Koster ikke noe..men ville ikke betalt for det, for SÅ fantastisk er det ikke..

Skrevet

Jeg tok 3D ultralyd i uke 28+6 og var ikke fornøyd fordi jeg fikk ikke videosnutter av baby og jeg fikk nesten bare dårlige bilder. Men jeg kan vel egentlig ikke klage så mye på legen, det var bare uheldig at tulla lå litt dumt til. Ville absolutt gjort det på nytt hvis jeg hadde råd til det! Når jeg ser på bildene av ansiktet hennes, smelter jeg....selv om deler av ansiktet ble skjult. Tok ul på Majorstuaklinikken og det kostet 1200 da.

Skrevet

syns det var litt ekkelt på 3d...så ut som en voksfigur..hehe..

Skrevet

Det er liksom så kjedelig å ikke ha no ok ultralydbilde å sette i album... Hmm..

Skrevet

Vi tok på Majorstuaklinikken..ble kjempefornøyd;))

Fikk fine bilder og videosnutter..

Så absolutt verdt pengene..

Men det er bare min mening...

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det koster 1000 kr for ultralyden, og hvis vi ville ha en helsesjekk i tillegg, så kom det på 1500 kr...

Skrevet

Vi var også på majorstuaklinikken. Absolutt verdt pengene. Fikk kjempe fine bilder og film. Ble veldig rørt. Kan jo nesten se hvem han ligner på:)

Skrevet

Noen som har bilder å vise fram???

Skrevet

Jeg tok 3D ul i uke 28... ble kjeeeeeeeempe fornøyd! betalte 800 kroner og fikk 6 filmsnutter og nydelige bilder..

ligger et bilde på profilen min:)

Skrevet

Så fint bilde ;o) Jeg tror nok jeg må bestille meg time.. ;o)

Skrevet

Vi var kjempefornøyde med 3D , og anbefaler det sterkt!! Har bilder på profilen hvis du vil se... kosta 1000 kr og vi fikk nesten 50 bilder. Tok i uke 28+4

Skrevet

Jeg kommer nok ikke til å gjøre det igjen, hverken nå eller i et senere svangerskap.

Jeg synes faktisk at alle ser helt like ut jeg. Kunne ikke se så mye til ansiktstrekk, til tross for at hun lå "perfekt" til. Var der i uke 27.

Men fint å se at alt var i orden da:-)

Jeg betalte 1000 på Hinna-klinikken.

Skrevet

Hei :)

Jeg og min kjære var på 3D ul på Medikus her i Trondheim da jeg var 26 uker og 1 dag på vei.

Jeg vil ikke anbefale å dra på 3D ul,iallefall ikke der vi var.

Vi var der i nesten 30 min,fikk med oss en film på 36 sekunder og to bilder av lillejenta vår.

Dette betalte vi 1300 kr for.

Synes ikke vi fikk så mye for pengene,ville og trodde vi kom til å få flere bilder iallefall.

Men det var en opplevelse å få se lillejenta vår,den tiden vi var der.

Kommer vel an på hvor man drar og hva man får,men vi ble iallfall skuffet.

Skrevet

hei!

jeg syns IKKE det er verdt pengene. jeg var på 3D i dag og er så skuffet at jeg snart begynner å gråte. det er andre gangen jg har vært der. han legen jeg var hos er så uttålmodig at jeg blir helt sjokkert. jeg var der i toppen ti minutter og fikk med meg noen helt elendige bilder, og alle bildene er helt like omtrent der gutten min ser ut som noe helt annet enn en skjønn baby. den dvd`n jeg fikk med er bare masse streker der det ikke nytter å forestille seg at det er en liten baby som det er bilder av.

jeg var forresten på majorstuaklinikken. kommer nok til å ringe i morra å klage, for jeg syns det er dyrt å betale over 1000kr på noe en er så missfornøyd med.

men lykke til om du skal:) får håpe du får en bedre opplevelse av det enn det jeg fikk i dag!!!

Skrevet

Jeg var på Majorstuaklinikken, og var kjempefornøyd når jeg gikk derfra.

Her er linker til filmene jeg fikk:)

På denne ser dere foten og handa:)

På slutten her ser man litt av profilen:)

I tillegg fikk vi med mange bilder, og jeg fikk en skikkelig lykkeboost av hele greia. Gleder meg enda mer nå, og klarer ikke stoppe å se på bildene og filmene. Det blir liksom litt mer virkelig når man kan sniktitte litt. Dessuten må det være kjempegøy for vesla å se disse bildene og filmene når hun blir større.

Men jeg vet også om andre som har vært misfornøyde med legen, eller bildene fordi babyen har ligget galt til.

Uansett, kan i hvert fall anbefale Fridel Velchering på Majorstuaklinikken. Han tok seg veldig god tid, og forklarte alt nøye. Føler at jeg fikk god utnytte av pengene:)

Skrevet

Jeg var på 3D-ul i uke 28 på Nøtterøy, og ble veldig fornøyd:) Selv om gutten vår prøvde å gjemme seg litt bort, fikk vi kjempefine bilder og dvd. KvinneDoktoren var veldig flink og hyggelig, og tok seg god tid til å forklare det vi så.

Følte jeg ble litt "kjent" med babyen i magen min, og jeg så absolutt at han hadde karakteristiske ansiktstrekk. Han ligna på pappaen sin, og det er det flere som har sagt etter å ha sett bildene:)

Første jeg tenkte etterpå var at dette var i hvertfall verdt pengene! Kostet 800 kr.

Skrevet

jeg var på majorstua i oslo i uke 28+5. var veldig fornøyd og synes det var en kjempeopplevelse:D Jeg har noen av bildene på siden min =) hvis du vil titte. fikk også 4 videoklipp hvor jeg så han bevege seg og åpne øynene og sånn ;) Jeg synes det absolutt var verdt det!

Skrevet

var på 3d i uke 18, var dårlige bilder. legen sa det ofte var det pga forstyrrelser o.l, ikke verd å betale for, mne jeg fikk det gratis på normal kontroll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...