Gå til innhold

Bleietesten i F&B

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig i resultatet?

Jeg har jo selvsagt ikke prøvd alle bleiene...men må si meg enig i at av de jeg har prøvd er Pampers Active fit den beste.

Ikke så veldig enig i at Libero Up&Go lekker...aldri skjedd her i huset i allefall - men så er det vel forskjellig fra barn til barn hvilke bleier som funker best.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri hatt lekkasje med libero Up&Go her heller..

har ikke prøvd pampers, alltid holdt oss til libero. men kanskje jeg skulle prøvd den..

Skrevet

Hva er kriteriene for å bli den beste bleia da?

Vi kan ikke bruke Pamper pga snuppa får utslett, så da kan den jo bare være så nra den vil.. ;o)

Skrevet

Ja, active fit er veldig bra bleier syns jeg - men Up&Go er mer praktisk nå som han helst vil stå å skifte bleie. Har active fit i bhg. Rart de ikke har testet Pampers Easy Up....jeg er ikke noen fan av den, da - men...

Skrevet

Nei, det var bare fire mødre som hadde prøvd de ulike bleiene på sine små på ca 6 mnd + at det er testet for absorpsjonstid-og kapasitet, avrenning, overflatefuktighet og miljøinformasjon. Tar nå sånne tester med en klype salt uansett, jeg da;o)

Skrevet

Det er ikke bare de mødrene testen er basert på. Det er forbrukerrådet elr noe slikt som har utført testen... Og det er jo som regel et brukerpanel som tester i tillegg

Skrevet

Vet ikkw hvilke bleier som var med i testen, men de eneste jeg vil bruke på tuppa er libero up and go,, pampers har bare lukket hos oss og i tillegg så får hun utslett av de :-S

Skrevet

Syns vel ikke Pampers active fit er en ener akkurat.. Den blir jo sidrompa at! Nei vi holder oss til Libero up and go. Eneste gang den har lekket er når det er på tide å gå opp en størrelse.

Skrevet

Har alltid bruka pampers her eg!! Er kjempe fornøgd med active fit!! Vesla kan ikkje bruke Libero for den får ho utslett av.

Gutten min kunne ikkje bruke pampers up&go for han hadde for smale lår så den lakk med ein gong. Eg kjøpte ikkje Libero up&go da for eg likar best vanlige bleier, er like greit som up&go syns eg.

Men nå hr mine ligge fint på stellebordet heile tida da. Ellers så klarer eg å ta ei bleie når dei sitter i fanget mitt så da brukar eg heller vanlige bleier og selfølgelig active fit!!

Skrevet

Vi har så og si alltid brukt pamper, men vi ha prøvd både cien fra Lidl, Euroshopper sine og Firstprice - disse tre fikk junior utslett av, samme med libero.. Så da er det bare pamper, og dem er vi kjempe fornøyd med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...