Gå til innhold

Min lille my!

Meg + 2 prinsesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det fint borti der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hællæ..

hihi.. jepp det gjør det..

Litt slækk idag men, var oppe 4.45 idag, vært på jobben:S

Du da??

Smugleste litt lenger ned her ang terminer og sånn..hehe;)

Har dere fortalt det til slekta eller?? vet K noe ennå??

Kjørte forbi huset deres forje uke.. så stort og fint det var, symes dere har kommet langt jeg:) flinke dere!!

Skrevet

Jada, nå vet alle det:D Skal jo i følge legen være 14-15 uker på vei så, hehe. Vi får se;)

Kjørte du forbi her? På veien utsiden huset her? Også stoppa du ikke? Hehe:D Er alltid koselig med besøk, kunne du fått boller og saft, hihi.

Jada, det blir bra. Går unna, men jeg skal nok ikke ha noe skryt for det, er F og faren som har jobba dag og natt, skjønner ikke at de holder ut. Ser vel F omtrent en time, kanskje to, hvis vi er heldige, iløpet av dagen. Målet er fortsatt til jul,så får vi se:D Ahh, slækk ja! Ikke snakk.. Her er A syk, hatt feber siden torsdag så jeg er rimlig trøtt, lei og sliten.. Samtidig som jeg ikke er helt i vater selv heller, har spydd tre ganger i dag, samt at bihulene er sykt kranglete om dagen:/

Sånn, der fikk jeg ut mine frustrasjoner,så deilig! Hihi.

Alt bra med lille I? ØØh, store kanskje, hihi. Huset da?

Skrevet

tenkte kanskje at du ikke var våken sè, siden klokka var 5.30 på morran, skulle ned å hente ei som skulle sitte på til jobben..

Men du var kanskje oppe da og tok ut de nystekte bollene av ovnen da... ;o)

Så flinke de er da... hadde den kællen jeg bor sammen med vært like flink, så skulle jeg vært fornøyd...blææ..

Mitt mål er fortsatt julen 2010..haha!! Så får jeg bli positivt overrasket..........

Store I går det bra med vettu.. er i 110 hele dagen, når surrer ho rundt her med dokkevogna si..

Usj, ikke noe særlig med syke barn, og saken blir ikke noe bedre når man er shæbby sjøl nei!! Får håpe ho snart blir frisk og at du snart slutter å spy:/

Skrevet

Hahaha, ler meg skakk! :D:D:D:D:D

Vel, så ivrig er jeg ikke akkurat, hihi. Du er velkommen til å stoppe neste gang da, hvis klokka er litt mer enn 5.30 (vel å merke) hihi.

Men da blir du antakeligvis positivt overrasket da, hvis det er målet, hehe. Eller er det muligheter for at det drøyer utover i 2020? :D

ÅÅ, så søt:) Herregud,har ikke sett ho siden ho var helt lita jeg,sikkert kjempe søt.

Her er vi uenige om navn om dagen, såklart, hvorfor skal vi være enige nå da vi ikke var det sist? *vræææl*

Hvor jobber du nå da? (hvis du vil skrike ut om det her;))

Skrevet

2020..??!!.tja.. ingentinge er umulig her i gården..:D

dere vet ikke kjønn eller...vil dere vite det??

navn ja, det er ikke lett.. vi var faktisk veldig enige når det kom til det.. hadde et guttenavn og et jentenavn:)

jobber på fabrikke bortsia remmen vettu.. jobber jo skift da, natt osv, det er no dritt å jobbe natta skal jeg si deg..blææ, men jobber bare 80% da, så det er deilig.. har jobba idag, og nå skal jeg ikke på jobbe igjen før fredag:)

Snakka no med kristin i det siste?? var på byen sammen for et par uker sida vi..

er ikke mye fart i A om dagen når ho er syk da vel.. går ho i no bhg eller...? mener å huske du har sagt det, men husker ikke hvem.

Tenkte vi skulle søke inn I til neste høst vi..

Skrevet

Åjaaa, der ja! Den fabrikken vet jeg hvor er, hehe:) Usj,skift er dritt. Hr jeg hørt:P Kjedelig med de skiftene til F ihvertfall.

Vi vil vite navn denne gangen her, forrige ville vi ikke, hehe:) Et guttenavn og et jentenavn ja,hadde det bare vært så vel så *sukk*

Jeg synes Oskar/Oscar er knallfint, men det tror jeg ikke F er så fan av, hehe. Jaja,har heldigvis et år (veeel, nesten da, føles sånn) til å bestemme oss:)

Ja, snakker med kristin vet du, de har jo kjøpt seg hund, hihi:):) Har ikke henta den enda da.

Njaa, er ikke helt i farta A nå, men får febernedsettende da, feberen skyter jo rett i været hele tiden:( Ja, ho går i barnehage vet du! En rød bolle, hehehe:) Stortrives! Der burde dere absolutt søke inn I altså, kunne ikke vært mer fornøyd.

Skrevet

hund?? jasså ja, det har jeg ikke hørt om.. åssen da??

den rød bollen ja....haha:D den vet jeg hvor ligger, rett oppi høget her:)

dere er fornøyd ja?? synes K snakka noe om at ho ikke synes det var noe særlig der.. men er jo ikke sikkert det stemmer når man etterhvert kommer inn i hvordan det er der..

Bra ho trives da.. kjekt å høre hva som er bra og ikke bra.. hadde vært kjekt med noe i nærheten..

Skrevet

De har kjøpt seg en Goldedoodle, hehehe:)) Blanding av Golde retriver og puddel;) Jeg har goggla litt bilder, ganske søt:) Nå er jeg litt skravlekjerring her føler jeg,hehehe.

Å, har K sagt det? Bare ikke turt å si det til oss da kanskje,hihi. Jeg synes ikke det kunne vært bedre, de som jobber der er kjempe flinke! Og det virker som om de virkelig bryr seg om barna, pluss at vi har følt oss velkommen helt siden første sekund.

Men den andre oppi der AK barnehage liker jeg ikke i det hele tatt. Skjønner du hvem jeg mener? Den litt lenger oppi veien her.. Der har jeg hentet tantebarnet mitt en del ganger, og jeg får bare en dårlign følelse, så der visste jeg at jeg ikke skulle hatt A:)

Men det med barnehager tror jeg er veldig individuelt, noen føler hitt og noen ditt. Jeg ville gjerne at de som jobba der skulle ha litt erfaring jeg da, på den andre jobber det jo nesten bare jenter som er yngre enn meg. Ikke at de ikke er flinke, men jeg følte meg tryggere på de andre;) Kanskje litt sær jeg, hehe.

Skrevet

Aldri hørt om den type hund før..hehe..får google litt jeg også da kanskje..

oi.. der hadde vi egentilig tenkt på å søke.. men nå ble jeg litt usikker.. hmm...

jaja, har jo noen månder å tenke på, er vel søknadsfrist i mars..

Nå har I stupt salto ned fra sofan to ganger... - ufrivilig, gikk greit da.. Men nå er det snart på tide med kveldsmat, så jeg får vel gå å ta meg ta ungen min... hehe!!

Vi prates..

Skrevet

Du. nå skal ikke jeg snakke stygt om en barnehage du liker da, alle har forskjellige meninger:) Du har ikke noen du "tilfeldigvis" kan hente der da? Hehe.

Du får ta deg av ungen din, hehehe:)) Her er det barnetv for alle penga, pluss at døgnet er snudd helt i disse sykedagene:(

Kos dere, vi snakkes! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...