Gå til innhold

når står dere opp alle sammen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

når våkner deres håpefulle for dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fortsatt urolige netter , og mannen min arbeider skift, så vi har en ordning der jeg tar natta og han står opp på morningen når sønnen vår våkner veldig tidlig. Så kan jeg sove litt på mårrakvisten og vi er alle uthvilt på dagen

Skrevet

en gang mellom 9 og 10. Noen dager ligger vi å koser oss i sengen til klokka 11.

Småen tar natt kl 21 da, så når vi etterhvert får han i seng litt tidligere så regner jeg nok med det blir slutt på å sove lenge om morgonen;)

Skrevet

Vanligvis 07-08. Da våkner gutten og er så glad.

Skrevet

nesten nøyaktig kl 10 vil lille stå opp....hver morgen! men jeg setter på radioen og lyset så ligger vi å koser i senga litt til....sååå deili med rolige morgener!

Skrevet

Ca kl 09-09:30. Godt å stå opp om mårran;) (for samboeren min er dette laaaangt utpå dagen, hehe....)

Skrevet

Mellom 6.30 og 8.30 som regel. Tidlig nok.

Skrevet

Min lille gutt våkner mellom 5 og 6.... Ikke snakk om å sove etter det nei!

Skrevet

Ca klokken 7, da står de to andre barna opp også. Hadde han her vært første barnet hadde vi nok lagt ham senere for å stå opp senere også, men når vi alt har noen som står tidelig opp er ikke det noe vits i ;-)

Skrevet

Vi står opp ganske nøyaktig halv 9 hver dag! da er gullet mitt uthvilt og veldig klar for å stå opp leke litt!! =)

Skrevet

Rundt 8. Legger seg i 8 tiden på kvelden også, så er fornøyd jeg. Vi skal opp og levere storesøster i barnehagen, så greit nok =)

Skrevet

Somregel rundt kl.07..pluss minus.. av og til må jeg opp om natta, men det er mer sjelden nå..

Skrevet

8 som regel, hun legger seg alt fra kl 20.00 - 23.00, men er klar for dagen senest 8.00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...