Gå til innhold

Bruker de fleste av dere middagsglass og ferdiggrøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig- ikke kritisk, har brukt både hjemmelaget og ferdigglass selv:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stort sett bare ferdigmat på mine barn før de begynte å spise normalt ja....

Skrevet

til han begynner å spise det samme som oss så blir det nok det ja..

Skrevet

brukte hjemmelaga til han var ca 13 mnd, men etter det har han begynt å spise 15mnd middagsglassene i tillegg. Grøt har han aldri likt.

Skrevet

både grøt og middagsglass ferdig ja.. hadde jo store planer om å være flink å lage hjemmelagd... men akk nei, men tiden kom aldri..

men nå er det vanlig mat sammen med oss:)

Skrevet

Ferdig grøt ja, men lager hjemmelaga middag. Jenta mi er ikke noe glad i de glassa... Syns det smaker drit sjøl jeg da...

En av grunnene til at jeg begynte å lage selv...

Skrevet

Han får stort sett hjemmemat, men av og til mat på glass:) Ferdiggrøt, mener du de nestle-pakkene, så har han fått det for det meste. Lagde havregrynsgrøt til han, men det likte han ikke...

Skrevet

Ja, med ferdiggrøt mener jeg slike fra nestle og hipp osv- slike som er smakstilsatt, oftest, og ikke må kokes.

Tror jeg skal forsøke å unngå ferdigmat helt, eller så mye som mulig, denne gangen. Får dårlig samvittighet av de glassene, spiser jo overhodet ikke halv- og helfabrikata selv....

Skrevet

Grøt ja, men middagsglass liker hun ikke så jeg må lage mat og middag til henne hver dag.. Bruker fruktpure i tillegg.

Skrevet

Grøt er ferdig ja, men tilsetter litt cultura naturelle.

All middag lager jeg selv.

Fruktpure er ferdiglaget.

Skrevet

Gutten min lika ikkje middags glass så han åt graut og brødskiver til han var godt over 1år. Da kjøpte eg pulver til grauten, er det det du meiner med ferdig graut??

Vesla fikk graut men da helst Semper som du får kjøpt i Sverige, syns den var best. Ho lika glass men ho åt like godt den middagen som me åt så da åt ho den, laga eg saus så tok eg av litt saus før eg salta den, slik at ho fikk den.

Så middagsglass har det vert lite av her i huset!!

Skrevet

Bruker/brukte ferdiggrøt, men middagen ble det litt hips om haps med, mest hjememlaget/fikk det vi hadde. Mini er litt for liten til grøt og middag enda, men blir nok samme med ham. Glass når vi skal spise noe han ikke kan få og hjemmelaget ellers, altså av vår mat.

Skrevet

Snuppa fikk ferdig grøt, men ikke så masse middagsglass.. Spiste alltid mye mer når hun fikk vår mat med litt mer smak i :) Fikk lasagne, kylling og ris, hvitløksbrød o.l. fra 6 mnd..

Skrevet

har alltid brukt og bruker ennå ferdig grøt, men glassene er blitt mindre brukt, lagde mye barnematselv helt fra starten og nå spiser hun det samme som oss, stort sett ihvertfall:)

Skrevet

ferdig grøt har vi brukt..men han har aldri vært så veldig begeistra for grøt!

ellers så har han hovedsaklig fått hjemmelaga mat, men har ikke nølt med å gi han middagsglass om vi ville kose oss med middagen etter han var lagt,eller om vi skulle ha noe han ikke kunne ha:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...