Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg skal sende en mail til moderator om de kan sette nickene på de som har signert med anonym, for å få luka ut de som bare sprer dritt her inne. Vet det har vært gjort før i ekstreme tilfeller.
Maria-B Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Så hvorfor skriver du selv som anonym da? Personlig syns jeg folk skal ha retten til å være anonyme, og syns ikke moderator skal ha rett til å avsløre anonyme innlegg. De kan sikkert se hvem de er uten å offentlig henge de ut. Da kan de jo heller sende personene meldinger, og ved flere advarsler stenge de ute. Da er det snakk om de helt ekstreme altså.
Shinyogsmåen Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Hvilke anonyme da? Tror de fleste her inne signerer med anonym inni mellom for man blir fort hengt ut om man mener noe annet enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå