evius fikk junigutt Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Dytter denne opp litt jeg... Mandag 3.september ************************* Nyeforsøk 29 pp (har hadt tr på besøk den 3 2 mnd på rad, nå skal den ikke komme!!!) Inger 75 1pp. Vår første virkelige pp, og vi har lagt hele vårt hjerte og sjel i prøvinga, så vi får se hva skjer. Tirsdag 4.september ************************* Onsdag 5.september ************************* zadine Torsdag 6.september ************************* Vårstjerna ( er i 9 pp. På tide at det sjer noe nå.) Fredag 7.september ************************* Turbotrollet (ikm sånn ca i slutten på denne uka) Norddame, har denne helgen en gang Nemo78 Anni79 Senjajente Lørdag 8.september ************************ Malise min tur???? evius Søndag 9.september ************************* Mali83 *høstprøver* nyeforsøk 29pp
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Mandag 3.september ************************* Nyeforsøk 29 pp (har hadt tr på besøk den 3 2 mnd på rad, nå skal den ikke komme!!!) Inger 75 1pp. Vår første virkelige pp, og vi har lagt hele vårt hjerte og sjel i prøvinga, så vi får se hva skjer. Tirsdag 4.september ************************* Onsdag 5.september ************************* zadine Torsdag 6.september ************************* Vårstjerna ( er i 9 pp. På tide at det sjer noe nå.) Fredag 7.september ************************* Turbotrollet (ikm sånn ca i slutten på denne uka) Norddame, har denne helgen en gang Nemo78 Anni79 Senjajente Jinta_80 Lørdag 8.september ************************ Malise min tur???? evius Søndag 9.september ************************* Mali83 *høstprøver* nyeforsøk 29pp
m-mamma Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Mandag 3.september ************************* Nyeforsøk 29 pp (har hadt tr på besøk den 3 2 mnd på rad, nå skal den ikke komme!!!) Inger 75 1pp. Vår første virkelige pp, og vi har lagt hele vårt hjerte og sjel i prøvinga, så vi får se hva skjer. Tirsdag 4.september ************************* Onsdag 5.september ************************* zadine Torsdag 6.september ************************* Vårstjerna ( er i 9 pp. På tide at det sjer noe nå.) Fredag 7.september ************************* Turbotrollet (ikm sånn ca i slutten på denne uka) Norddame, har denne helgen en gang Nemo78 Anni79 Senjajente Jinta_80 Lørdag 8.september ************************ Malise min tur???? evius Søndag 9.september ************************* Mali83 *høstprøver* nyeforsøk 29pp m-mamma
mervis Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Mandag 3.september ************************* Nyeforsøk 29 pp (har hadt tr på besøk den 3 2 mnd på rad, nå skal den ikke komme!!!) Inger 75 1pp. Vår første virkelige pp, og vi har lagt hele vårt hjerte og sjel i prøvinga, så vi får se hva skjer. Tirsdag 4.september ************************* Onsdag 5.september ************************* zadine Torsdag 6.september ************************* Vårstjerna ( er i 9 pp. På tide at det sjer noe nå.) Fredag 7.september ************************* Turbotrollet (ikm sånn ca i slutten på denne uka) Norddame, har denne helgen en gang Nemo78 Anni79 Senjajente Jinta_80 Lørdag 8.september ************************ Malise min tur???? evius Søndag 9.september ************************* Mali83 *høstprøver* nyeforsøk 29pp m-mamma Mervis
Gojentå Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Mandag 3.september ************************* Nyeforsøk 29 pp (har hadt tr på besøk den 3 2 mnd på rad, nå skal den ikke komme!!!) Inger 75 1pp. Vår første virkelige pp, og vi har lagt hele vårt hjerte og sjel i prøvinga, så vi får se hva skjer. Tirsdag 4.september ************************* Onsdag 5.september ************************* zadine Torsdag 6.september ************************* Vårstjerna ( er i 9 pp. På tide at det sjer noe nå.) Fredag 7.september ************************* Turbotrollet (ikm sånn ca i slutten på denne uka) Norddame, har denne helgen en gang Nemo78 Anni79 Senjajente Jinta_80 Gojentå ( IKM ca fredag) Lørdag 8.september ************************ Malise min tur???? evius Søndag 9.september ************************* Mali83 *høstprøver* nyeforsøk 29pp m-mamma Mervis mervis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå