TinkaLill Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 sliter med å finne ut det med eggløsning, prøver som sagt å bli gravid, noe som viser seg til å ikke være enkelt... hvordan skal jeg regne ut dette med eggløsning egentlig..er det 20 dager fra siste mens dag? skal nemlig ta blodprøve for å se på hormon resultatene mine...er det noen som kanskje har tips...?
Veslesnuppa Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hei:) Eggløsning har man som regel 14 dager etter første blødningsdag. Eggløsningstester er sjekke å ha:) Leter selv jeg....Alle tester har vært negative..
nr2 i mai! Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 El er som regel 14 dager etter første mens eller 14 dager før IKM, så det spørst litt hvor lang syklus du har! Jeg har el i dag, tok test, IKM 17 sept. så dag 17 fra siste mens, men dag14 før IKM!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Nei, det er feil å si at den er som regel 14 dager etter mens, den er gjennomsnittlig 14 dager FØR mensen.
TinkaLill Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 ja nei testene jeg har tatt blir bare negativt...prøver å regne ut ca når men det er ikke enkelt:)
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Jeg har IKKE fyllt de "14 dager etter siste mens som de sier"...jeg hadde i følge min 32 dagers syklus EL på kommende onsdag...MEN jeg fikk faktisk EL på lørdag jeg! Jeg tok ingen test men kjente vonde mensmuringer og slimete utflod...(asj ja)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 det er derfpr det er snakk om CA. 14 dager før mens. jeg selv hadde eggløsning 12 dager før mensen, og jeg har hatt 10 og 8 dager før mens. men gjennomsnittlig har man EL 14 dager før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå