Gå til innhold

trenger hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter med å finne ut det med eggløsning, prøver som sagt å bli gravid, noe som viser seg til å ikke være enkelt...

hvordan skal jeg regne ut dette med eggløsning egentlig..er det 20 dager fra siste mens dag? skal nemlig ta blodprøve for å se på hormon resultatene mine...er det noen som kanskje har tips...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Eggløsning har man som regel 14 dager etter første blødningsdag.

Eggløsningstester er sjekke å ha:)

Leter selv jeg....Alle tester har vært negative..

Skrevet

El er som regel 14 dager etter første mens eller 14 dager før IKM, så det spørst litt hvor lang syklus du har! Jeg har el i dag, tok test, IKM 17 sept. så dag 17 fra siste mens, men dag14 før IKM!

Skrevet

Nei, det er feil å si at den er som regel 14 dager etter mens, den er gjennomsnittlig 14 dager FØR mensen.

Skrevet

ja nei testene jeg har tatt blir bare negativt...prøver å regne ut ca når men det er ikke enkelt:)

Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

Jeg har IKKE fyllt de "14 dager etter siste mens som de sier"...jeg hadde i følge min 32 dagers syklus EL på kommende onsdag...MEN jeg fikk faktisk EL på lørdag jeg! Jeg tok ingen test men kjente vonde mensmuringer og slimete utflod...(asj ja)

Skrevet

det er derfpr det er snakk om CA. 14 dager før mens. jeg selv hadde eggløsning 12 dager før mensen, og jeg har hatt 10 og 8 dager før mens. men gjennomsnittlig har man EL 14 dager før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...