Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Eg er i veke 23 og har ein slags sting i sida når eg går tur og sa det til jordmor i dag. Då sa ho at det var kynnerar og at dei ikkje skulle vera vonde. Så byrja ho å snakka om at eg kanskje burde sykemelda meg og ikkje gå tur o.s.v. blei heilt overaska eg... fare for tidleg fødsel sa ho!? Nokon som har opplevt liknande?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 fikk samme svar av jordmor i dag.... at jeg kunne få premature rier pga de kraftige kynnerene... så da er det vel bare å ta det med ro da... ikke stort annet å gjøre!
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 men kor kraftige kynnarar har du? kjenner du dei kvar dag? Eg får dei når eg går tur eller er i aktivitet, og avogtil mensensmerter om kveldane, trudde liksom ikkje det gjorde noko eg...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 vell.. kynnerene mine er så kraftige at når de kommer må jeg nummer to.... *kremt* de strammer så mye at de dytter *det* ned på en måte. jeg er øm i hele magen og har vondt for å ligge på sidene. når de står på kan jeg ikke sitte, da det føles som om jeg skal sprenge. ellers varer de kanskje 15-20 min, og begynner gjerne rundt 4 tiden (har noen før dette også) men iløpet av en kveld vil jeg annta at jeg har 10-20 stykker... så... ganske ille ;-) mine blir vonde hvis jeg er i aktivitet, med murringer og slikt, men uansett om jeg sitter i sofaen og ser film, er de der. så her tas livet heeelt med ro :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå