Gå til innhold

Noken som har vonde kynnerar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er i veke 23 og har ein slags sting i sida når eg går tur og sa det til jordmor i dag. Då sa ho at det var kynnerar og at dei ikkje skulle vera vonde.

Så byrja ho å snakka om at eg kanskje burde sykemelda meg og ikkje gå tur o.s.v. blei heilt overaska eg... fare for tidleg fødsel sa ho!?

Nokon som har opplevt liknande?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk samme svar av jordmor i dag.... at jeg kunne få premature rier pga de kraftige kynnerene... så da er det vel bare å ta det med ro da... ikke stort annet å gjøre!

Skrevet

men kor kraftige kynnarar har du? kjenner du dei kvar dag?

Eg får dei når eg går tur eller er i aktivitet, og avogtil mensensmerter om kveldane, trudde liksom ikkje det gjorde noko eg...

Skrevet

vell.. kynnerene mine er så kraftige at når de kommer må jeg nummer to.... *kremt* de strammer så mye at de dytter *det* ned på en måte. jeg er øm i hele magen og har vondt for å ligge på sidene. når de står på kan jeg ikke sitte, da det føles som om jeg skal sprenge. ellers varer de kanskje 15-20 min, og begynner gjerne rundt 4 tiden (har noen før dette også) men iløpet av en kveld vil jeg annta at jeg har 10-20 stykker... så... ganske ille ;-)

mine blir vonde hvis jeg er i aktivitet, med murringer og slikt, men uansett om jeg sitter i sofaen og ser film, er de der. så her tas livet heeelt med ro :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...