Tingeling% Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Er det noen som kan hjelpe meg med resten av teksten?? Datteren min ønsker denne sangen hver kveld, og er ikke HELT fornøyd med mammas " la la la la" hehe
pinglo Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 blinke, blinke, stjernelill, undres hvor du holder til. Høyt der oppe i det blå, skinner du for alle små. Blinke, blinke stjernelill, undres hvor du holder til.
Tingeling% Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 ååååå..Tusen takk!!!:):) Litt seint, men like godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå