Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 hei. jeg er din hemmelige venn! bare lurte på om det var noe spes du ønsker deg jeg? evt. noen spesielle farger du liker mer enn andre? Klem
cheni Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Nei, jeg vil faktisk bli overrasket ) Så lenge jeg kan bruke det til kort så er det topp ) Kanskje jeg får inspirasjon til å lage noe jeg ellers ikke ville laget!
cheni Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Nei, jeg vil faktisk bli overrasket ) Så lenge jeg kan bruke det til kort så er det topp ) Kanskje jeg får inspirasjon til å lage noe jeg ellers ikke ville laget!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 okei! da skal jeg se hva jeg finner vet du.. men er det jente® eller Gutt(er) du har?
cheni Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jeg har begge deler, men scrapper ikke... lager bare kort.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 ok! ja da har ikke fargen noe å si!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 stikker en kjapp tur innom for å fortelle at nå er jeg akkurat innat døra, ha vært å posta pakken din!
cheni Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Så spennende ) Hååååper den kommer i morra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå